Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
bilen: Jag tror att det kommer att gå kanon! Spännande attfarmor kommer, men sen kanske han är lite sur åp er när ni väl kommer för då släpper pressen lite på honom. Så var Angelina illafall. Att skingra hans tankar ett partimmar imorgon klarar farmor och sne kan ni alltid komma hem när det behövs
Mini> Julklapps tips från Inne!!! Grymt fina/söta änglaspel från Pluto. 89:-/st
>>>>>>plutoprodukter.se/produkter/
Krodan> Tack!!! Jaaa du har nog helt rätt, han kan bli lite sur om man typ har varit borta för mycket osv.
Bilen: ÅH, tack för tipset! De var ju supersöta!!! Nästan som att det kan bli julklappar åt flera! Sen är DM jultokig så det skulle nog passa fint... supertack!
Ha! Ser att vi har en återförsäljare i Luleå, ska kika där först
Jag är typ...dödsjuk
har åkt på världens jäkla förkylning o var sängliggandes heeeeeeela dagen igår o har just klivit upp. Undantaget att vi hjälptes åt med att få Emma till dagis imorse, Micke är sjuk han med
Blää. Det här är garanterat det sjukaste jag har varit sen jag hade magsjuka när Emma var liten, jag tycker så himla synd om mig själv 
Ska duscha av mig lite febersvett innan jag släpar mig iväg o hämtar hem Emsan igen...
Är hemma med Milton idag som inte är det minsta sjuk
.
Fullt ös medvetslös och jag som skulle hinna sååå mycket.
Är det godast att göra negerbollar samma dag eller går det bra dagen innan (blir de kanske torra??). Milton har beställt negerbollar till kalaset imorgon nämligen
Vip - vilka fina