• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Krodan

bilen: Jag tror att det kommer att gå kanon! Spännande attfarmor kommer, men sen kanske han är lite sur åp er när ni väl kommer för då släpper pressen lite på honom. Så var Angelina illafall. Att skingra hans tankar ett partimmar imorgon klarar farmor och sne kan ni alltid komma hem när det behövs

• biltokig1

Krodan> Tack!!! Jaaa du har nog helt rätt, han kan bli lite sur om man typ har varit borta för mycket osv.

• Jesster
    biltokig: Jag tänkte faktiskt köpa ett sådant till syrran i år Synd att de inte plingar bara.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • MiIou

Bilen: ÅH, tack för tipset! De var ju supersöta!!! Nästan som att det kan bli julklappar åt flera! Sen är DM jultokig så det skulle nog passa fint... supertack!

• MiIou

Ha! Ser att vi har en återförsäljare i Luleå, ska kika där först

• JoKo

Jag är typ...dödsjuk
    har åkt på världens jäkla förkylning o var sängliggandes heeeeeeela dagen igår o har just klivit upp. Undantaget att vi hjälptes åt med att få Emma till dagis imorse, Micke är sjuk han med
    Blää. Det här är garanterat det sjukaste jag har varit sen jag hade magsjuka när Emma var liten, jag tycker så himla synd om mig själv Gråter

Ska duscha av mig lite febersvett innan jag släpar mig iväg o hämtar hem Emsan igen...

• Emeliee

Är hemma med Milton idag som inte är det minsta sjuk .
    Fullt ös medvetslös och jag som skulle hinna sååå mycket.
    Är det godast att göra negerbollar samma dag eller går det bra dagen innan (blir de kanske torra??). Milton har beställt negerbollar till kalaset imorgon nämligen

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos