Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi har varsel på jobbet förresten. 44 st blir varslade och jag antar att alla kommer att få gå förr eller senare. De som blir det blir meddelade per post. Ska ju bli spännande att kolla brevlådan framöver. Jag tror ju inte jag ligger risigt till men man vet aldrig.
*ryser för varsel, urk*
Smirre: Haha, ja vad tusan är oddsen? Kan du inte göra min adresslapp och skriva din autograf på den, det vore underbart
De där LARV-dagarna brukar vara rätt roliga, inte minst för allt gratis-pjox man kan roffa åt sig
. Är det folk från just din arbetsplats som ska vara för JM? Jag menar, om jag hälsar till dig kommer de veta vem du är då?
Haha, ang. trots, Isaks kommer och går lite, ena dagen är han helt underbar och nästa är han ett litet monster. Bäst är när man säger något åt honom som han inte vill eller inte håller med om, då är det som att hans öron ramlat av. Haha. Dagmamman har det lite jobbigt just nu efter som alla grabbar är mer eller mindre i någon fas, fast i olika varianter, så när en börjar startar den de andra, den äldsta pojken är väldigt sprallig så hon får aldrig en lugn stund, för då livar den äldsta upp de yngre, börjar någon av de yngre trotsa så betyder det att den ungen går och retar upp de andra och så börjar de bråka... Hå hå ja ja. Stackars Eva.
Däremot är hon ju så himla go , hon har gjort en paketkalender för barnen för egna pengar, så får de turas om att öppna, deras första lucka har innehållit en spindelmannen kalender med choklad i, och Isak som älskar spindelmannen är ju helt till sig över den där. Jag måste fixa någon slags julklapp till Eva, men vad sjutton ger man till en dagmamma??
Jag har varit helt död och sov som om jag låg i koma till 10.30!!
Jag tänkte kliva upp vid sex då pojkarna klev upp och gå på toa och sen ställa klockan på typ 8 eller 8.30, och det tyckte jag var sovmorgon, men jag pallade inte kliva upp trots att jag var otroligt kissnödig utan somnade om som sagt, och vaknade inte förrän halv elva... Ja, uppenbarligen behövde jag sömnen, jag har alltså sovit 12 timmar inatt...
Ang. varsel så har de ju kickat folk på Kents jobb, men en av cheferna tog Kent åt sidan och berättade att han itne behöver oroa sig, de har vetat om det här sen början av sommaren och har med flit styrt över oersättliga uppgifter på honom, så om det blir riktigt illa kommer de kunna göra undantag för honom, så chansen att han någonsin skulle få sparken är väldigt liten. Snacka om att få ett erkännande på jobbet...
Smirre: Yes!!! Jag lär ju rama in den, hehe, Nodeja-autograf
Hej hej!!! Hoppar in innan jag måste till jobbet
Monz sover relativt bra tycker jag, vaknar kanske nå´n gång och vill att jag ska sitta en stund, sen somnar han om. Vissa kvällar är det bara att ge han välling och sen säga godnatt men andra får vi snällt sitta brevid tills han somnar. Beror helt på hur uppe i varv han är.
Inatt skulle han dock gå upp vid 5 och rita med sina nya tusch pennor haha!!! Men efter lite övertalning och välling så somnade han om brevid mig.
Imorgon ska vi på begravning (min farfar) Monz ska vara på dagis och sen ska farmor hämta, lite orolig för hon hämtar aldrig annars och de ses inte så ofta heller. Men hon kom upp förut idag så de hann mysa och rita lite. Hoppas att det ska gå bra!!! Vill ju såklart att det ska funka i framtiden så vi måste väl prova helt enkelt. Det är så lätt att alltid fråga min mamma om hjälp och barnvakt eftersom vi vet att det funkar kanon bra och att de ses ofta. Ja men nu är ju hon med på begravningen lixom.
Ursäkta att det bara blev om oss nu men jag vara bara tvungen att skriva av min oro lite. Läser allt och tänker på er alla!!!