• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Nina Kanin II
    Grattis MiltonGrattis ElliotGrattis Krodan

Winner: Känner igen den där typen av bråk........

Var igår och köpte resväska till Ivar, kanske tog en för liten storlek, måste provpacka.
    ♥ Gull Ivar och Prins Arvid ♥
  • Carro

Grattis Elliot!!!

Fan, nätterna knäcker mig snart helt och hållet..
    Och jag börjar bli riktigt orolig för Sam..
    Han har så satans ont när han sover!!
    Inatt gallskrek han, otröstligt, som han aldrig brukar göra för han hade så ont i sina fötter och inte ens en panodil hjälpte..
    Utöver det så har han gråtit rejält x antal ggr inatt pga att han haft ont..
    Ska verkligen växtvärk vara så illa? Ledsen

Jesster;
    åh, mindre roligt...
    Akvarium är fina att titta på, men det är ett jäkla jobb!
    Vi hade ett i modell stort förr, men vi orkade inte hålla på att fixa längre tillslut...
    Hoppas ni lyckades täta den mysteriska läckan!

Winner;
    Förstår att du blev sur!
    Här hemma tar Martin mornarna, inget att diskutera eftersom jag tar nätterna, han är förstörd i 3 dagar om han tagit en enda natt..
    Vill inte tänka på hur vi ska göra när det är dags för en till unge..

Nina Kanin;
    När är det ni åker till Sverige?

• Emeliee

Goddag!!
    Milton tackar för alla era söta Grattis-kommentarer!!

GRATTIS Elliot!

Kalas är jättekul men gtar på krafterna.
    Massor med mat, kakor & tårta över och det är inget vidare bra när man ska hålla igen .

Carro: Tror det kan göra jätte-ont. Natten mellan torsdag & fredag fick Milton ett utbrott/en attack, det gick nästan inte att få kontakt med honom och han skrek otröstligt io nästan en hel timme. Har aldrig hänt förr så jag tyckte det var dö-läskigt. Kanske hade han drömt något eller hade han ont......

Milton sjunger "Lilla Snigel", bara det att han byter ut ordet "snigel" mot Milton, mamma, pappa, Ville, mormor, farmor, Lowa, Morfar, Kalle, Musse, Puh, Nasse osv osv osv....tjatigt AB + att han går och säger "Milton två år" hela tiden .

• Meria

Grattis Elliot och Grattis Krodan!

Fy tusan. Varit och "hjälpt" mamma flytta och sen över till svärmor som bjöd på mat och tårta. Jag har så satans ont nu att jag bara vill krypa ner i soffan och försvinna till måndag.

Så det tänker jag göra också

♥ Loke -06 & Lillebror v.40 ♥
  • Jesster

Elliot har fått en saccosäck, kritor, en boll, en grävmaskin och en jack/tröja som blir tuff till våren idag Däremot var han själv inte med särskilt mycket på sitt kalas för han var så vansinnigt trött så han sov nästan hela tiden.

Den som söker han finner - www.google.se
  • VIP

Grattis Elliot och Krodan!! puh hann med 2 minuter i behåll bästa att skicka...

• Hilla

Hann inte ju

Men...GRATTIS på dig med såklart finaste Elliot!!!!

Jobbat 2 skift idag...o imorgon ska jag jobba 7 till 16...dags att sova???

Nån mer som DREGLAT över Marcus Fagervall ikväll?Räcka ut tungan

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • VIP

...i behåll...?? kan man säga så? yeah yeah, ni förstår

Vi började också dagen med bråk men jag vägrade ha en sån dag så jag bad om ursäkt så fort jag kände att jag kunde göra det på riktigt och sen har dagen varit bra Hoppas nu att J kan göra detsamma nästa gång
    Vi har varit på 2-årskalas idag för Vilmas sysslingar, tvillingtjejer, och ätit så mycket tårta och bullar vi orkat Trevligt det är med kalas, äta utan att behöva baka själv, haha!

Nä ska gå och lägga mig, sockerruset har lagt sig.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos