• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • Smirretissen
    Stort grattis Milton!!!

Ska in och kika på andra stället och även skriva lite...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Trollet79

Grattis Milton!!!!

Orkar inte skriva så mycket, är supertrött. Trevlig helg!!

• MiIou

Krodan: Ja, jag har tänkt på att det just nu kan hänga ihop lite med tabletterna, jag har ju kännt någon morgon också att jag blev störtillamående ett tag efter att jag tagit dem. Hm, men jag skulle hellre tjocka på mig lite

• minbebis76

Grattis Milton!!!

Nu slänger jag mig in i andra tråden..

• biltokig1

GRATTIS MILTON!!!

OCH KRODAN (imorgon var det va?) men då hinner jag nog inte in...

Har varit på begravning nu idag och är helt färdig, ont i huvet!!! Har inte varit så ledsen innan så allt kom idag

Monz hade iallafall följt med farmor hem från dagis och allt gick bra så det var ju skönt.

Ang. tal och potta så stämmer det inte på Monz iallafall. Han pratar jätte bra men vill inte ens provsitta pottan hehe
    Nja nå´n gång med blöjan på men annars så är intresset NOLL. Tänkte nog inte börja ordentligt med pott träningen förrens i sommar. Om han inte själv verkar vilja.

Näeee ska sova nu imorgon blir det PARTY så behöver nog min sömn för att orka. Vi ska till Norrköping med ett par vänner, plus möta upp ett annat par där. Ska äta mat, bowla och festa på Hugos. Ska bli underbart kul!!! *tjohoooo*

PUSS på er alla

• Jesster

GRATTIS ELLIOT

Som om vi inte har nog att tänka på just nu och tillräckligt att göra så såg jag en pöl under akvariet igår. Då hade fanskapet börjat läcka och det var bara att tömma hela skiten. Det tog halva dagen och det är akvariesand överallt. Hittade ingen läcka egentligen heller men fick köpa akvariesilicon och kleta på och hoppas på det bästa.

Vi ska ha kalas idag för Elliot så snart ska jag slänga ihop några tårtor.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Winnertaco
    Grattis Elliot!!
    Idag är jag lite putt. Eller väldigt putt. Vi börjar dagen med att bråka om vem som ska få sova.. Förr har det då i alla fall funkat så att en går upp med Johanna och en går upp med Ludde, och vaknar båda klockan 7, ja då får vi bägge två snällt gå upp klockan 7. Men det gäller tydligen inte om den ena av oss varit borta väldigt sent kvällen innan. Frivilligt. Då ska den få sova och den stackare som var hemma ensam hela kvällen med båda barnen och ändå inte kunde lägga sig förrens 00:30 eftersom en av dem hela tiden vaknade ska gå upp och ta hand om båda. Logiskt? Kanske om man kommit överens om det innan, men eftersom jag trodde att "den vanliga" överenskommelsen gällde så slutade det hela med bråk. Så jag har stått i tvättstugan och surat och dessutom dammsugit köket nu på lördagsmorgonen. Fint blev det

Nu sover Andreas igen. Jag orkar inte bry mig, jag har överlevt på mindre sömn än detta förr, om han är så svag att han måste sova så får han väl göra det då
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos