Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Grattis min Lovisa!
Grattis Lovisa! 
Jag är fortfarande gravid. Det finns nåt... fel... i den bilden. Jag tycker bestämt att han ska komma ut imorrn, för 081208 är ett coolt datum. För 061224 är coolt iom fördubblingen av siffror där. 081216 funkar också, men jag vill inte vänta så länge. Jag har stora problem med datumbestämmandet. Synd att Isak inte bryr sig det minsta om det.
Jag sitter mest som ett mähä här hemma och väntar på att få ont. Jag får ont. Sen försvinner det. Sen försvinner mitt humör. Tacka fasen för julmust.
Hoppas ni har det bra!
GRATTIS Lovisa ♥ ♥.
Meria: Jag har mest svårt för att tiden går så snabbt.
Tyckte nyss du skrev att du var gravid
.
Hoppas det sätter fart snart nu då!!!
Grattis Lovisa!

GRATTIS LOVISA 

Grattis Lovisa!
Meria: Ja, alltså, jag kan testa ha någon slags seans här ikväll, tända ljus och beordra fram dina krystvärkar medan jag mumlar något mantra
.
Haha, alltså, Ikea igår, haha, så jävla Tycon alltihop, jag köpte rätt bra grejjer, en sån där hylla som ser ut som tripp-trapp-trull eller hur man nu ska skriva, men plastlådor i, sen en massa småsaker. Men alltså, jag slår vad om att jag är ensam om att ha varit på Ikea med en berusad pappa... Jag orkade inte ens bråka med honom när han knäckte en öl i min bil på vägen hem, det var bara så sjukt alltihop, som taget ur en dålig film. Sen ska vi inte prata om hur hans lägenhet såg ut, skitigt, akvariet var grönt, det låg fimpar överallt, i vardagsrummet, i diskhon, på köksbordet, stod framme gammal mat och pizzakartonger. Nu är han verkligen down under. Och jag orkar inte bry mig, Kent bad mig att inte umgås med honom mer än nödvändigt när vi pratade på kvällen efter jag kommit hem, och jag håller med honom, nu är det nog. Vi har ju bestämt att vi ska fira jul ihop, jag har bett mamma prata med pappa om vilka regler som gäller, men mer än det, nä, jag ger upp, jag orkar inte bry mig mer om eländet.
Annars har det löst sig ännu mer med mina omtentor, de hade skrivit in oss på fel kurs nu efter jul fick jag ett mail om, så när jag kollade tentadatum för den kurs vi SKA läsa så visar det sig att jag kan ta en av de omtentor jag har nu innan jul och göra i mars istället, för nu krockar inte tentorna längre. Skitbra! så nu skriver jag bara en tenta innan jul och slipper en del av stressen. Sen det att i kurserna efter nyår så är det bara tenta i ena kursen och bara obligatoriska moment i den andra=mer tid över att tentaplugga. Tjoho, god jul Katja!
Hej sötisar. Har läst men inte orkat skriva eftersom underbara barnet pillade upp alla tangentknapparna för ett tag sedan och a-knappen blev hård som sten. Gick ju inte ens att skiva en mening utan att få värk i lillfingret
Men nu är den mjuk helt plötsligt, undrar hur det kommer sig?
Grattis allas gullungar och mammor som fyllt år! *kramar*
Vi var på julbord igår kävll med ett några kompisar, mysigt och gott var det fast jag tyckte dom ryckte bort maten alldeles för fort. NÄr jag plockade köttbullar och annat varmt hade dom redan börjat ta bort sillen..Inte för att jag skulle ha mer men ändå. Förstökte knäcka mitt tidigare rekord på att äta mer än 7 tallrikar (
dumt jag vet
) men orkade bara 5.5. Knappt... Måste ju smaka allt, tycker det är vansinning gott med mat.
Tror jag ska masa mig bort till strykbrädan. Det tar emot men manmåste väl!?
Lovisa tackar så mycket för alla gratulationer!
www.familjeliv.se/hem/lillamy72/gallery/phpxt1fql.jpg
Jag gjorde två relativt fina och supergoda prinsesstårtor igår men vi tog inte ett enda foto av någonting. Hade väl lite annat att tänka på. Men Elliot gillar sin saccosäck i.a.f.!