• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • minbebis76

Har skrivit i andra tråden.

Söt Lovisa med fina tårtan Williams var inte alls så där fin, men hans mamma är ju inte dirket en tårtfantast

• Emeliee

Fina Lovisa med tårtan .

Jag har bilder från Miltons kalas i bloggen (om man scrollar ner lite) .
    Har slutat lägga in bilder på FL för jag ooorkar inte och dessutom har mitt PLUS gått ut (för något halvår sedan).

mrsojvindsson.blogg.se

• Hilla

Grattis sötaste Lovisa

Meria, varför är din online-plupp grön!? Åk och föd!!!!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Meria

Lagen om alltings jävlighet och den allmänna uppfattningen om att jag bara ska föda barn på storhelger och sådant. Lucia nästa alltså, annars juldagen

Hilla skrev 2008-12-07 18:12:24 följande:
    Grattis sötaste Lovisa Meria, varför är din online-plupp grön!? Åk och föd!!!!!
    ♥ Loke -06 & Lillebror v.40 ♥
  • VIP

Grattis Lovisa på 2-årsdagen!!

Emeliee: Haha, läste upp vad dina tårtor innehöll för min man och undrade om vi skulle göra såna till Vilmas födelsedag. Hans kommentar "vad är det för geni?! , after eight- fluff och päron-grädde!!" Så ja, nu ska här bakas fluff Vet att du skrivit om de recepten förut men jag har inte tagit mig tid.

Här dreglas det från Alice för fullt, kommer väl tänder när som. Just nu känner jag mig inte som världens bästa mamma , vi kom hem vid 16 och både jag och jonas somnade i soffan efter att ha satt på emil, nu tog vi henne från tv:n för att äta lite middag innan hon går och lägger sig. Men skönt var det

Minbebis: Julbord lät supergott!

• Trollet79

Grattis Elliot och Krodan i efterskott och grattis till Lovisa!!!

Var på 30-års kalas igår och det var väl sådär om jag ska vara helt ärlig. Tycker inte alls det är speciellt imponerande att umgås med nyrika människor som i varje mening lyckas få fram att de i stort sätt är ekonomiskt oberoende och att man har en bil för x antal hundra tusen, wow liksom! Min kompis är inte alls en sån person men hennes kille råkar ha en del pengar och alla hans polare är precis likadana, egna firmor som går bra och dom framhäver det mer än gärna. Förortstjej som jag är känner jag mig lite på fel plats kan jag säga.. Ja, ja, var hemma vid 2 men det var mest för att jag ville ställa upp för min kompis och vara kvar ett tag, många gick tidigt så det var inte något jättedrag på festen. Människor som är nyrika verkar inte vilja bjuda på sig själv med dans och sånt, nä, man hänger tydligen hellre i baren men dyra drinkar och skryter... Ja, jag tycker det är skitlöjligt att man måste framhäva sig så mycket, jag är faktiskt inte avundsjuk på något sätt.

Nä, nu är det parlamentet.

• biltokig1

Hej hå...

Grattis till Elliot i efterskott och sötis Lovisa!!!

Jätte fina tårtor alla har gjort... Vi köpte glass och en massa frukt och choklad istället

Men måste faktiskt fixa bilder från Monz 2 års dag, mitt plus har oxå gått ut men ska fixa det med en dag

Här är vi trötta efter en heldag igår och natt med vänner och partaj i norrköping, myste på hotell oxå vilket var super bra!!!
    Idag har vi bara softat och gosat med Monz (man saknar ju ihjäl sig!!!)

• pelagonia

Hej

Idag hade vi första visningen och EN person kom..en nysepererad kille som har sålt sin trea. Han hade titta på en annan tvåa som är nyrenoverad i föreingen brevid..få se hur det går.

Så idag är vi trötta efter all storstödning..PUH säger jag men nu behöver vi inte städa på ett tag.

Men gud vad jag ÄLSKAR vår nya bil..så underbar att köra.

Nä nu lite mys framför tv.

GRATTIS LOVISA !

Emeliee = Fina bilder..Viktor får likadan spis av syrran i julklapp.

Kram alla

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • svag

Grattis till alla födelsedagsbarn!

Orkar inte kommentera just nu. Vi är sjuka igen.. Iina ligger i sitt rum och feberdrömmer, jag är förkyld och K har också feber och är dålig.. igen.. suck!

Kram på er!

• JoKo
    Grattis till Elliot, Krodan o Lovisa

Förkylningen har nääästan släppt, känns superskönt! Nu är det bara att få tillbaka orken o lusten till att göra saker som är bortblåst....Hm..Den kommer nog snart

Vi ska börja knata till dagis om en liten stund, sen ska jag laga Emmas overall. Eller ja, den ena, den har börjar släppa i alla kardborrband. Inte nån katastrof, men as-irriterande när man tar på/av den.

hoppas ni har det bra!
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos