Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Jag skrev ett inlägg, fl är mongo, mitt meddelande försvann, så jag orkar inte repetera, sammanfattar snabbt:
-23 grader ute, lika förbannat kallt inne, tackar gudarna för el-element med fläkt, ska sticka klart mina handledsvärmare så jag slipper förfrysa händerna vid datorn framför det dragiga elementet, jag är nördig.
Hoppas ni har det bra.
....framför det dragiga FÖNSTRET menar jag såklart....
Elliot har kommit på något nytt och det är fruktansvärt! Han gnisslar tänder! Han håller på och gnuggar framtänderna mot varandra och jag ryser och mår nästan illa hela tiden. Usch!
Jesster: sådär kan Isak också hålla på, asäckligt, det skär i kroppen på mig!
Haha, jag håller på att renskriva en intervju som ska med i ekonomirapporten i skolan, men man tänker ju inte på hur personen låter när man sitter och pratar, men nu när jag ska skriva ner det så ser det urlöjligt ut, karln pratar med jättebred Haparanda-dialekt och avslutar inte meningarna utan alla meningar slutar med " ja och så blir det som..." eller liknande, haha, vi fattade ju vad han menade när vi satt och pratade, men läser man intervjun på papper så ser det ut som att han aldrig riktigt svarar på frågorna, haha!
Johanna gnisslar också tänder. Vi säger åt henne att sluta, för det mesta slutar hon.
Pela: Vad blev det för bil?
Mini: Här är det -1 grad och grått. Jag är avundsjuk på dig!
Trollet: När jag träffar sånna männsikor känner jag mig först liten och värdelös, men sedan inser jag att jag har nått som är värt tusen gånger mer än pengar! Två barn, en underbar karl, underbar "övrig familj" och ett hus vi älskar där vi mest av allt vill bo! Måste vara jobbigt att hela tiden visa hur mycket pengar man har!
grattis i efterskott sötaste Lovisa!!!!
Här hemma är det lite gladare miner, Sam har sovit hyfsat 2 nätter på rad!!
Igår sov tom Sam ända till 10.15!!!
Så igår orkade vi tom oss iväg till IKEA en sväng bland alla andra människor, Sam är helt jävla galen i IKEA, han kan springa omkring där och tjuta glädjetjut och hälsa på alla i timmar, toker 
Sen var vi hos pappa och det slutade med att jag rök ihop med honom och hans fru (nåja, inte så allvarligt, men jag blev förbannad) pga att vi anser att vi hellre tar långa nattningar än låter honom ligga och gråta sig till sömns som hon gjorde med sina barn när dom var små..
Pappa anser jag inte har rätt att uttala sig bara eftersom han var frånvarande under mn uppväxt, han bara jobbade..
Sam är superförkyld, men har ingen feber och är pigg så han är på dagis, vilken skillnad, hade han inte haft rören så hade han med största sannolikhet fått vara hemma nu pga feber och öroninflammation..
trollet;
Jag ger inte mycket för såna människor..
Tycker bara man ser så många patetiska f.d vänner på facebook som försöker skryta om vilka glassiga liv dom har..
Jag hade inte velat byta för ngt i hela världen säger jag bara!!
pela;
håller tummarna att lgh blir såld snabbt!
Emeliee;
Är min dator konstig eller?
Det enda jag fick fram på din blogg var söte Milton med en chokladjultomte.. skumt..
Det var allt för stunden, nu ska jag jobba lite!
VIP: Såååå gott. Pärongrädden tog jag bara vispad grädde och blandade i hackade konserverade päron, annars kan man säkert göra någon päronmousse också eller så. Den med dumle tyckte de flesta var godast men jag tyckte såklart båda två
.
Mini: TJUGOTRE MINUS!!!???!!! Jisses, då gäller det att ha varma kläder. Här i Skåne är det snålblåst och plus men jag fryser (så kan det gå när man envisas med att ha kjol på jobbet alltid).
Carro: Jaaa, din dator muppar. Om du går in på mrsojvindsson.blogg.se och väntar tills hela sidan laddats så ska du se mååånga inlägg, och kunna scrolla ner lite till kalas-bilderna; annars kommer direktlänken här:
mrsojvindsson.blogg.se/2008/december/tack.html
kul med blogg...finfina bilder Emeliee
Jag bloggar också: hilla.blogg.se
Nån mer? *älskar o läsa bloggar
*
Lösen till min blogg kan man få om man inboxar mig ![]()
Hej
Winner = Det blev en Ford Focus Kombi 03..
.
Carro = Tack vänner..alla tummar uppskattas.
Hemkommen från BM besök (skriver mer i nupptråden). Och sedan handlade jag lite och nu lunchar jag. Viktor hämtar jag vid tre.
Skall kolla mailen nu.