Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hej
Ni får hålla tummarna..den enda som kom på visningen ÄR intresserad av vår lägenhet. Han vill oxå ha den från 30 januari..så då slipper vi bet dubbelt..
Ha la ett ganska lågt bud och vi godkände inte det utanla på 50000..han skulle fundera..men jag tror han tar den.
Idag var det en annorlunda Viktor hemma..Han var så trött efter dagis så hna somnade vid matbordet..Det har aldrig hänt innan. Anledningen var att dem gick en runda till granndagiset och lekte och sjöng med andra barn och Viktor är lite reserverad. Så vi lät han sova mellan 16.45-18.15. Och nu somnade han igen vid halv nio. Dem har mycket aktiviteter nu så då får han sova 2 timmar på dagiset eftersom annars blir han så här trött.
Annars är det lugnt just nu.
Kram
Tog kort på Viktor i tomtedressen inför lucia
Skall göra julkort..vilket är bäst tycker ni ?
http://www.familjeliv.se/hem/pelagonia/gallery/phpl3skek.jpg
http://www.familjeliv.se/hem/pelagonia/gallery/phptkoxrk.jpg
Pela: Den andra bilden tycker jag är bäst. Han ser lite gladare ut där.
Pela> Absolut den andra där han är glad
Lycka till med försäljningen av lägenheten!!!
Visst ja...
Mini- Glömde kommentera din Ikea-resa. Jag har väl egentligen inte så mycket att säga annat än att jag suckar o känner med dig.
Måste ha varit rätt jobbigt, jag vet själv hur trött jag var efter att ha umgåtts med morsan när hon var sådär. Eller, ja, du hajjar.
Man blir mest bara uppgiven o matt! SÅ jäkla tråkigt att vuxna karlar inte ser själva hur illa de gör både sig själva, men framförallt deras omgivning!!
STOR KRAM till dig iaf, o hoppas brobygget går fortsatt bra
Det är så löjligt, jag hade enkelt kunnat pälsa på Willa nu och gå ut och gå nån timme men jag oooorkar inte. Jag är så lat!
För nåt år sedan gjorde jag egen vaniljessens och har inte vetat rikgit varför och vad jag ska göra med den. Nu kom jag på att 1 tsk i kaffebryggaren gör svingott vaniljkaffe
Varför motionera när man kan surfa och pimpla vaniljlatte? ![]()
Det är bra att ni tycker synd om mig, för det är det ju. Massa. Även om jag tycker synd om svag också... en stund iaf tills jag kommer på hur synd det är om mig själv
*maxat självupptagen*
Jag gav upp och åkte hem, så nu sitter jag hemma och Loke fick vara på dagis ett tag. Han var inte så sugen först, men så kom favvokillen och då slutade han darra underläpp iaf
Nyklipperiet också:
![]()
JoKo: jisses, ambitiösa lilla sak
Jag har kommit på att jag nog skippar julkort och skickar nyårskort istället, hinner (snälla rara söta) Isak vara med på bilden istället. Annars får jag väl vänta till typ alla hjärtans dag 
pela: Håller med resten, andra kortet är bäst! Lycka till med försäljningen också!
Jesster: Du är inte lat. Du har bara förstått prioriteringar
Jag är likadan, haft många tillfällen där en promenad skulle vara lättvindigt, men på nåt sätt vinner datorn...
Åh, glömde ju - JAG VILL OCKSÅ KLIPPA MIG!!!
Jättefint! jag är SÅÅÅ trött på mitt hår - igen. Jag var ju så mesig sist. hade aslångt hår och klipper lång page. Är inte nöjd och klipper upp det men fortfarande tillräckligt långt för hästsvans. Nu vill jag ha kort bak och uppklippt sådär busigt och liksom page framåt.