• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • pelagonia

Hej

Ni får hålla tummarna..den enda som kom på visningen ÄR intresserad av vår lägenhet. Han vill oxå ha den från 30 januari..så då slipper vi bet dubbelt..
    Ha la ett ganska lågt bud och vi godkände inte det utanla på 50000..han skulle fundera..men jag tror han tar den.

Idag var det en annorlunda Viktor hemma..Han var så trött efter dagis så hna somnade vid matbordet..Det har aldrig hänt innan. Anledningen var att dem gick en runda till granndagiset och lekte och sjöng med andra barn och Viktor är lite reserverad. Så vi lät han sova mellan 16.45-18.15. Och nu somnade han igen vid halv nio. Dem har mycket aktiviteter nu så då får han sova 2 timmar på dagiset eftersom annars blir han så här trött.

Annars är det lugnt just nu.

Kram

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Cissi E

Pela: Den andra bilden tycker jag är bäst. Han ser lite gladare ut där.

• biltokig1

Pela> Absolut den andra där han är glad Lycka till med försäljningen av lägenheten!!!

• JoKo
    Jag bakar bullar!! Har lite mer energi idag, får se vad som hinns med mer här hemma innan det är dags för vattengympan vid 14...

Håller på att funtar på vad för tårta jag ska göra på lördag, det lutar åt att det bli en liknande som Lovisa fick - med både frukt o några godisar på Min syrra har även beställt en 16-bitars fjärilstårta i rosa o blått som present till Emsan, ska bli spännande att se hur den ser ut!
    Hua, känner att det kommer bli mycket olika fika"sorter" - mockarutor, 2tårtor, bullar, pepparkakor, vanliga kakor, chokladbollar o olika frukter för den som vill vara lite nyttig
    Jaja, då har jag att leva på i veckan som kommer sen

Pela - Håller tummarna för att killen köper lägenheten, och jag tycker oxå att den andra bilden på Viktor är bäst.

Appropå julkort ska jag gå o köpa mig en guld o en silverpenna, kuvert o maaaassa frimärken imorgon...Så fotar jag o visar er när de är helt färdiga sen
  • JoKo

Visst ja...

Mini- Glömde kommentera din Ikea-resa. Jag har väl egentligen inte så mycket att säga annat än att jag suckar o känner med dig. Måste ha varit rätt jobbigt, jag vet själv hur trött jag var efter att ha umgåtts med morsan när hon var sådär. Eller, ja, du hajjar.
    Man blir mest bara uppgiven o matt! SÅ jäkla tråkigt att vuxna karlar inte ser själva hur illa de gör både sig själva, men framförallt deras omgivning!!
    STOR KRAM till dig iaf, o hoppas brobygget går fortsatt bra

• Jesster

Det är så löjligt, jag hade enkelt kunnat pälsa på Willa nu och gå ut och gå nån timme men jag oooorkar inte. Jag är så lat!

För nåt år sedan gjorde jag egen vaniljessens och har inte vetat rikgit varför och vad jag ska göra med den. Nu kom jag på att 1 tsk i kaffebryggaren gör svingott vaniljkaffe Varför motionera när man kan surfa och pimpla vaniljlatte?

Den som söker han finner - www.google.se
  • Meria

Det är bra att ni tycker synd om mig, för det är det ju. Massa. Även om jag tycker synd om svag också... en stund iaf tills jag kommer på hur synd det är om mig själv
    *maxat självupptagen*

Jag gav upp och åkte hem, så nu sitter jag hemma och Loke fick vara på dagis ett tag. Han var inte så sugen först, men så kom favvokillen och då slutade han darra underläpp iaf

Nyklipperiet också:

Ny frills igen.

JoKo: jisses, ambitiösa lilla sak Jag har kommit på att jag nog skippar julkort och skickar nyårskort istället, hinner (snälla rara söta) Isak vara med på bilden istället. Annars får jag väl vänta till typ alla hjärtans dag Skrikandes

pela: Håller med resten, andra kortet är bäst! Lycka till med försäljningen också!

Jesster: Du är inte lat. Du har bara förstått prioriteringar Jag är likadan, haft många tillfällen där en promenad skulle vara lättvindigt, men på nåt sätt vinner datorn...

♥ Loke -06 & Lillebror v.40 ♥
  • Jesster
    Meria: Vi tycker alla jättesynd om dig! Kommer att tycka synd om dig i flera veckor till för när han väl är ute börjar nästa problem med sömnbrist, griniga karlar, svartsjuka storebröder, amningsproblem, mjölkstockning, såriga bröstvårtor o.s.v. o.s.v.

Kom på häromdagen hur lugnt och skönt det är hemma för tillfället. Willa har lugnat ner sig med det ständiga ätandet sedan hon mest äter välling och alla barn sover om nätterna även om vissa envisas med att gå upp alldeles för tidigt.

Kan man inte bara beställa en bebis på 4-5 månader direkt?
  • Jesster

Åh, glömde ju - JAG VILL OCKSÅ KLIPPA MIG!!!
    Jättefint! jag är SÅÅÅ trött på mitt hår - igen. Jag var ju så mesig sist. hade aslångt hår och klipper lång page. Är inte nöjd och klipper upp det men fortfarande tillräckligt långt för hästsvans. Nu vill jag ha kort bak och uppklippt sådär busigt och liksom page framåt.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos