• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • JoKo
    Hejsan!

Idag var familjen med mig i stallet och Emma premiärred  Jag var så stolt så jag hade tårar i ögonen o hade inte mina elever stått o tittat hade jag bölat som en tönt Generad Min tjej är så himla stooooor o hon tycker om hästar *lycko snyftar lite*

http://www.familjeliv.se/hem/joko/gallery/phpadtrtf.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/joko/gallery/phpg45cqb.jpg

Annars sover jag som en prinsessa numera,det är helt underbart att vakna o känna sig utvilad  Men den lyckan varar som längst till mars, så jag njuter när jag kan
    Nu ska jag kolla på Bollibompa med min tjej...
  • Emeliee

Här går allt i ett när det är helg.
    Vi har haft en underbar dag och hunnit med massor (bland annat röja i förrådet utomhus och få undan trädgårdsmöbler, studsmatta och slängt massa skräp) .
    Sen har jag lagat en av familjens favoriträtter: stek med sås, potatis och grönsaker, mumsigt .

JoKo: Ååååååh mysigt. Hon ser ut som värsta stora tjejen på hästen. Så söt!!!! ♥♥♥

Mini: Hoppas det känns lite bättre nu och att din karl är lite gladare

• VIP

joko: åh vad gulligt! stora tjejen.

om ni kollar på Hål i väggen så kollar ni på Andreas Halldén som jag växte upp med. roligt va?! Som förövrigt också blev intervjuad i Världens härligaste män här om dan. Haha så konstigt.

• MiIou

Emeliee: Haha, jag är långsint och tjurar fortfarande.

Ja men klart jag har åkt på Isaks förkylning! Och jag som har redovisning imorgon!! Isak hostar fortfarande och snorar efter mer än en vecka, jag hoppas det inte blir lika segdraget för mig, för på måndag om en vecka har jag tenta och det finns inget värre än att sitta och skriva med rethosta och rinnande näsa... Peppar peppar!!

Jag ska skriva ihop vad jag ska säga imorgon, motivationen är lika med noll. Sen det att jag hyser någon form av skräck över att behöva stå och prata inför folk, huuuuu....

Det gick lite bättre att söva Isak ikväll, nya boken funkar rätt bra, haha, men man märker tydligt vad han har intresse för, det är en bok med lite allt möjligt, men de sidor han fastnat stenhårt för är sidan med fordon och den med mat (bröd, kakor, sylt osv), en matglad motordåre med andra ord

• Carro

och nu ska jag gå och lägga mig!

Jag har storstädat hela huset idag, trots min ofrivilligt tidiga uppgång

Min mamma och syster kom hit och skulle åka iväg med Sam..
    Men dom blev inte borta så länge, för Sam fick feber från ingenstans och blev jätteslö (denna gången krampade han iaf inte).
    Jag tog tempen när dom kom tillbaks och han hade 39,4, jag fattar inte vad det är för ngt han har i kroppen!
    Hans näsa har runnit i 2 veckor, han har gått på amimox som till på köpet är ett bredspektrumantibiotika, men ändå får han feber till coh från..
    Och såhär hög temp har han aldrig haft förr..!
    Med en supp dök febern ner till 38grader och sen var det fullt ös igen..
    Till läggdags fick Sam en ny supp, men nu är han ändå skållhet, suck!
    Så det blir inget dagis imorron..
    Jag får ta och ringa VC imorron, dom får se till att ta blodprover på honom, för ngt skumt är det ju

JoKo;
    Gud så söt hon var!

mini;
    skickar över en stor kram till dig gumman!

gonatt!

• Myran Frisk

God kväll!
    Funderar på att bli "minimalist" o slänga allt vi har hemma o bo i ett tomt hus o känna mig glad över att dammråttorna i alla fall vill hälsa på i mitt tomma hem Tänk att man ska packa så himla mycket, för att sedan behöva bära allt o packa in i bilen/kärran, köra till sitt nya hem o packa in allt... o så går man ändå o köper massa nya grejor Cool
    Blir trött bara jag tänker på att flytta Än så länge är det ju kul, men det är lite märkligt med så mycket kartonger överallt. Tur att man jobbar, så man slipper se eländet

Joko.. Vilken stor o fin tjej du har Va kul att hon tyckte om att rida, såg så härligt ut.

Mamma till Karl, 29 november 2006
  • JoKo

Jamen visst ÄR hon helt bedårande och inte bara i mina något partiska ögon??Kyss

Usch, nu tittade jag på bilderna igen o blev alldeles tårögd *haha* hormoner hormoner....

Carro -!?!?? Näääää, nu får det vara nog!! *drämmer näven i bordet* STACKARS er!!

• Jesster

Var svintrött igår och kunde slocknat 21:00 men det blev 22:30 istället. 00:00 vaknar jag av att Willa börjar vråla, bara sådär! Har aldrg hänt innan. Först trodde jag det var en mardröm men det gick inte att lugna henne riktigt. Gick ner och satte mig i soffan med henne och försökte trösta henne. Hon skrek och skrek och tårarna sprutade. Kände mig hemsk som inte kunde ta bort det onda eller ans komma på vad som gjorde ont.

Hon hade ingen feber. Kan ha varit en fis på tvären, något annat kan jag inte tänka mig. Tryckte på öronen och visst skrek hon mer då men efter 30 min somnade hon upprätt i min famn. Gick och försökte lägga henne och hon skrek igen så jag satt uppe till 1:30 då jag kunde lägga henne.

Sedan skulle hon upp igen och äta 5:45...

Om jag var trött igår är det ingenting mot vad jag är idag Elliot verkar ha sovit lugnt igenom allt skrikande den lyckosten.

Jossan: Tuffa Emma som RIDER!!

Carro: När ska det lugna ner sig för er egentligen?!

Den som söker han finner - www.google.se
  • Smirretissen

Guten Heute, alla Leute!

Natten har varit urusel, med en kille som gråtit till och från hela natten... Men jag är glad ändå...

Kommer inte ihåg vad jag ska kommentera... bara:

Carro
    När ska det bli slut på det här???

Mini
    Skickar en kram!

Myran
    Jo, man samlar på sig en del... Det märks när man väl börjar packa...

Nu till mitt egna problem...
    Anton har kommit in i någon konstig fas... Han är hur glad som helst på eftermiddagen, men sen när det är dags för kvällsmat så slår det slint någonstans och han blir helt rabiat... Han ska INTE äta, men han VILL äta... Han kan hålla på i timmar och bara grina och skrika... Inte får vi i honom någon mat heller... Det sluta orftast med att vi får göra välling så att han inte svälter iaf...

Vet inte om det kan bero på att han blir så energifattig att han inte orkar mer... vad tror ni??
    Kan nämna att vi har tagit bort middagsvilan på helgerna och begränsat vilan på förskolan till 45 minuter... kan det vara det som är boven???
    Det är fruktansvärt jobbigt när man känner sig så maktlös och inte kan göra någonting för att få honom på bättre humör... Vill ju inte tvinga i honom maten heller...

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos