Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Haha, ja det är ju tur man kan skratta lite åt eländet
Jesster: Ja, jag är lite likadan, sängkläder är ju rätt dyrt även om man bara köper de vanliga i bomull, köper man billigt får man ju oftast vad man betalar för... Så jag har börjat att bara handla när Hemtex har rea, som num, fick ju sänkläderna för halva priset
Nästa gång ska jag köpa satinlakan till dubbelsäng, de hade ju fina på rean också, men det skulle ha blivit lite väl hårt för plånboken.
Sängkläderna jag köpte nu är jättefina i ljusblå, nästan lite lavendel med ett tunt mönster på.
Testade köpa på Jysk en gång, men snacka om skillnad i kvalitén. För övrigt har jag kommit fram till att jysk är en riktig skit-butik, det enda jag handlar där nu är typ persienner, rullgardiner och liknande. Allt jag köpt där har varit riktigt dålig kvalité, sen är butiken här otroligt rörig, ser inte ut som att personalen håller ordning, sen att personalen är sjukt slö och otrevlig...
Emeliee: Haha, lite kul...
eh va? ingen hunnit skriva, för jag antar att alla är vakna?
godmorgon! nu ska vi ut och gå i rusket
Vaken och vaken... 
Anton var i gasen från 01-02.30 med skrik, gråt, missnöje...
Jag tror att han slumrade till vid strax efter 02.30, men 03.22 (exakt) kom han in och ville sova hos mig...
Har alltså haft en pissnatt, men det uppvägs av att han ville sova hos mig för första gången någonsin...
Så... en aningens trött just nu...
Smirre: Juack för såna nätter. Men allvarligt, första gången någonsin han sover hos dig???
Vip: ha så trevligt i det fina ruskvädret. Förresten har jag dåligt samvete gentemot dig, jag som lovade dig att låna lite babykläder och sen har det inte blivit av. Var ju bortkopplad från internetvärden ett tag när vi inte hade en fungerande data men ändå, dåligt stil av mig... Böjer ner huvudet, går ner på knä, sluter mina händer och ber om förlåtelse.
God morgon alla andra också!!!
God morgon. Nu börjar det vara mörkt här på morgnarna, man glömmer hur jobbigt det är, känns ju som att kliva upp mitt i natten.
Jag och Kent bråkar tydligen fortfarande, eller, han lägger inte ner. Han hypar på minsta lilla sak jag säger och nu går han runt och låter som om han är hundvalpen jag sparkat på, jag blir galen! Igår när jag frågade varför jag inte får ordentliga godnatt-pussar längre så tolkade han det som att jag sa "du är ett jävla svin och jag tänker göra slut", och sen var vi igång igen, herregud... Till slut sa jag det jag känt ganska länge, det vore fan bättre att vi vore särbos medans jag pluggar. Jävla soppa och jävla skit. Grejjen är att jag knappt ens är upprörd utan jag är bara less och vill att alla ska hålla käften.
Neej, nu ska vi inte starta dagen såhär!
Jag har hunnit dammsuga en vända (Isak hade tydligen med sig hela sandlådan under stövlarna igår), jag har torkat rent i köket och sitter nu och laddar för matteboken, helst ska jag räkna klart allt på två dagar så jag får tre dagar på mig att repetera in allt, men det blir knivigt, så därför ska jag faktiskt rota fram min disciplin idag för nu är det bara stenhårt race som gäller. Visst vet ni att jag kommer korka upp champagne närjag är klar med den här tentan? Sista rena mattekursen...ooooh så skönt! (nåja jag har en omtenta sen förra året som ska göras till jul, men ändå
)
Morrn morrn!
Smirre - förstår dina dubbla känslor från natten. Mysigt med jobbigt
Mini - Hejja hejja, håller tummarna för att disciplinen räcker till hela dagen
O ang erat tjafsande har jag inget att säga är jag rädd. Hoppas det blåser över snart! Hur länge har ni varit tillsammans? Tänkte bara att det sägs väl att man har riktigt ordentliga "förhållandekriser" vid 1, 3, 5 och 10år tillsammans - om ni är inne i en sån period kanske?
Ska försöka mig på Jessters recept på kärleksmumsen nu, men jag vet inte hur mycket 4-5 hg är i dl, o jag har ingen köksvåg...
Någon som kan höfta???
*Kutar in och ropar efter Charmen ifall hon kanske läser ibland.....*
Charmen, var är du?
Vi diskuterade precis henne i min viktminskningstråd och vi saknar henne 
JoKo: Ja få se....5½ år? Typ något sånt. Alltså, risken för att vi skulle separera är inte så stor, jag skulle för det första inte idas och sen skulle jag nog måsta bli inskriven på hispan om jag bara skulle få se min raring varannan vecka, hu hemska tanke
, eller så skulle han verkligen behöva bete sig som ett riktigt svin eller liknande. Nä, men oftast när vi bråkar så är jag inte så himla arg, det är Kent som överreagerar och inte fattar att ett litet gräl efter att man varit tillsammans i över fem år inte kommer leda till att vi gör slut, han är så irriterande dramatisk ibland. Kan man inte bara gräla ibland, vad är det som är så farligt med det? Jag tycker det är skönt att få gapa av mig ibland men han tar det för mycket allvarligare än vad det är. Nu känns det som att jag knappt vågar öppna munnen mer, och det är ju istället ett problem, enligt mig, att jag inte vill prata med honom och att jag känner att jag inte riktigt vågar säga vad jag tycker.
Shit, för en stund sen kom jag på att jag har ju tenta om mindre än en vecka, ja, men...jag har ju inte fått mitt mecenatkort?! (behöver det för att få skriva). Snacka om att jag frös till is i två sekunder, men nu har jag ringt några samtal och mitt kort verkar ha försvunnit med posten, så jag får ett kort genom kåren som de postar hem till mig och så beställer de ett nytt mecenatkort, men det kommer ju först om typ två veckor (vill jag ha det snabbare får jag betala för det). Puh... blev lite skrajj där ett tag.