Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Eh, vafan, snacka om action här, jag delar ju hus med en kille jag skrivit om tidigare, vi har ju haft polisen seglandes här lite då och då, men nu var de med full styrka och plockade honom och de har tagit in en hund och det låter som att de river hans lägenhet... Aj ja, lite knarkskandal kanske??
mini;
Jag har haft husrannsakan hos mig, innan jag och Martin blev sambo..
Det var inte alls kul kan jag säga, vitt pulver precis överallt efter där dom tagit fingeravtryck, hundhår till förbannelse och en jävla röra..
Syrrans ex var misstänkt för rån ochtydligen så trodde polisen att jag var involverad på ngt sätt..
Dom hade tom haft spaning på min lgh ifrån huset rätt över, lite skoj iaf, för en helg när vi festade hos mig var min kusin så jäkla full så han kräktes från balkongen och det fick alltså polisen med på film haha
Du behöver ju inte klaga på att ni har tråkigt om ni har sån livenderhållning
Meria: Nja inte på trappen kanske men jag kan ju lova att jag lovprisar mina otäta fönster idag
. De gör tydligen någon razzia över hela landet idag, vi har ju vetat att han sysslar med skumrask, ett första tecken är väl att personen inte jobbar men äger typ femtio bilar osv, sen allt folk som kommer och går. Jag har hört att hunden skällt där inne så jag antar att den markerat något. Alltså, killen är ju trevlig och lugn att dela hus med, men man vill ju inte hamna emellan om han får besök av ovänner...
Carro: Klart jag inte klaga på underhållningen
Nä men lite skönt är det ju att de tar honom ändå, jag har ju hört ryktesvägen vad han sysslar med, sen har jag ju sett vilka som brukar springa här och jag vet vad de är kända för. Inte sånt folk jag vill dela hus med när jag har barn.
Jag har en ännu saftigare historia på lager och det är att min barndomskompis var flickvän till en i elbatongligan som det skrivits så mycket om, stackarn. Men jag vill inte dra något här av respekt till henne.
Vafan, sågar de i huset?
Jaaaa,jag har lite livlig fantasi ibland mini: men hjälp
här är jag så trött så trött och superglad att båda barnen somnat samtidigt! ska springa och lägga mig, eller laga mat, eller städa. gaaaaaah vad ska jag göra? kanske mumsen! om jag får fram receptet och har alla ingridienser
"De har gripit 40 personer i hela landet i en av de största dopinghärvorna någonsin" skrev Kent nyss (jag vi känner en polis...
). Haha, så nu vet ni det.
Jag trodde de hade åkt för det blev tyst, jag väntade ett bra tag och sen gick jag för att hämta posten, jag pluggar och är iklädd Kents gamla mjukisar, håret i en spretig tofs och en fleecejacka aningen nersnorad av Isaks förkylning, dundrar rakt in i en polis när jag öppnar dörren, jag trodde jag skulle skämmas ihjäl, lovar att det gick snabbt att hämta posten. De frågade något om våra carports och jag blev ställd och bara mumlade fram något och pep in igen fort som fan.
Ja hå hå ja ja, lite synd är det, för killen är väldigt snäll, det är han som kommit med presenter till Isak och han är över huvud taget jätte snäll mot Isak, man får alltid hjälp om man behöver och han är alltid glad, jag var och hjälpte honom tapetsera i köket för någon vecka sen och han har det väldigt fint och städat hemma, synd bara att han ska vara så dum i huvudet.