• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • pelagonia

OHH så irriterad..ringer en jäkla försäljare nu och väkte viktor så klart..men hallå..NIO på kvällen ??!!

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Smirretissen
    Pela
    Har ni inte gått med i Nix telefoni?
    Då slipper man dessa jäääääävla försäljare som bara ringer på fel tider. Dock slipper man inte undan undersökningsgubbar/tanter, men det är iaf bättre än inget... Gratis är det också...
    ♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
  • Rufs

Har varit inne och läst igenom allt nu... ni skriver ju så mycket!

En liten fråga från en som varit frånvarande en längre tid. Ni skriver ibland (nu senast Mini) om ett annat forum där ni skriver ibland... får man vara med där också? Förstår bara inte var ni menar...

• pelagonia
    Smirretissen skrev 2008-10-21 21:10:35 följande:
    PelaHar ni inte gått med i Nix telefoni?Då slipper man dessa jäääääävla försäljare som bara ringer på fel tider. Dock slipper man inte undan undersökningsgubbar/tanter, men det är iaf bättre än inget... Gratis är det också...
    Nä..men det måste jag fixa snabbt. Tack.
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • JoKo
    Meria - Men åååååh vad flitig du har varit!! Nu måste jag ju typ tvätta alla fönstren, dammsuga o tvätta golven imorgon så jag kommer ikapp i "husmors-racet" Och vad gulligt av Jimmie, speciellt när du varit så duktig fast du vet att du får ont - känns väldigt omtänksamt!
    Den lilla Charmören är helt bedårande, det är sjukt vad fort de växer
    Och TACK för att du har dokumenterat din hurtighet, det påminner mig om att jag måste bli 10000ggr bättre på att ta vardagsfoton

För övrigt är jag kär i Gio i "Ugly Betty". Inte för att han är snygg eller så, bara för att han är så rar o det gör mig glad
  • MiIou

Ruffs: Tror det är Jesster som håller i hemliga stället, ni andra får rätta mig om jag har fel, men hon basar ju över stället och man måste bli godkänd av henne Alla Nodejas är välkomna, vi skriver där om det är sånt vi inte vill basunera ut här där alla kan läsa.

• JoKo
    Rufs - Inboxa jesster så får du (förhoppningsvis )uppgifterna till vårat hemliga ställe av henne

Pela - Emma kommer önska sig ( )mera duplo (typ gubbar osv), något lite svårare pussel, sängkläder till stoooora sängen, en dockvagn, en spis o "riktiga" tillbehör (typ plåtgrytor,vispar), vattenfärger, tåg/bilbana, klistermärken, badleksaker, taklampa, böcker...Jaa, jag har hur många ideér som helst, kommer att få svårt att låta bli att köpa allt själv nere på Gekås
  • Trollet79

Mini: vilken supertrevlig granne du har!! Läste på andra stället lite snabbt. Skulle inte vilja hamna i den backen....

• Emeliee

Säljs det billigt duplo någonstans? Är megablocks (som Pela brukar skriva om) typ sak samma?
    Tror Milton hade gillat det, han gillar klossar men blir arg när de välter

Carro: , alltså, jag blir så matt av att läsa om hur ni har det, stackars!!!

Myran: Ser jättefint ut, ska bli kul att se fortsättningen med .

• Smirretissen

Emeliee
    Megabloks är samma, bara annat fabrikat (har jag för mig )...

Har någon förresten smygtittat på nya familjelivssidan? Jag tyckte den var APFUL!! Förvånad

♥ ♥ ♥ Anton 2006-12-18 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos