Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Våra goa ungar verkar ha ersatts av psykopatungar
tack för tipsen ang. mjölkfritt bak!
Sam hade hög feber inatt med..
Vid 23 vaknade han gallskrikandes och hade så ont på snoppen så han skakade och man fick inte röra vid den
jag är mer och mer säker på att det är en UVI, för en halvtimme senare när han kissat (på mig såklart) så lugnade han sig igen..
Problemet är att jag fortfarande inte lyckats ta ngt urinprov!
Det är som att han märker att jag vaktar honom för att han ska kissa, så när jag vänder ryggen till så hör jag hur det skvalar på golvet *suck*
För övrigt så tog jag fram pottan igår, ihopp om att han av en olyckshändelse skulle råka kissa på den, men istället gck han och satte sig och bajsade på den, bara sådär
Näpp, om jag skulle jobba lite, Sam är hos farmor så att jag ska få ngt gjort iaf!
Finns det inte kisspåsar, eller funkar det inte för killar
För sån körde de på angelina när de testar henne föör uvi när hon var liten.
Nya fl-sidan är apful, håller med...
Jesster: haha, nästan så man kan tro det. Men inte idag när jag sitter i soffan och bötar för varje minut jag höll på igår
tur att man kan trösta sig med muffins ![]()
I Karlstad slutade de nyligen med sånna, nåt om att resultatet kunde lätt visa fel. Men tyckte iaf det lät lättare än att jaga ungen med en mugg...
Axel fick en kisspåse när de vill ha urinprov. Det funkade prima, dock inte så skönt när hon bara slet bort den och hela pungen följde efter
Krodan;
Jodå, det finns, problemet är att Sam drar ju av sig både blöja och byxor, så där är inte en chans att han låter en sån påse sitta kvar *suck*
Meria;
Att ta urnprov på en liten måste vara ngt av det svåraste som finns att göra
Jag funderade på att fråga svärmor om dom kunde försöka idag, men sen tänkte jag att det kanske är lite taskigt att dom får sina mattor, soffa, m.m. nerpinkat
carro: Fast påsen gör ju ont att dra av
det är ju som ett plåster *urk*
Hörni, jag har precis skrivit på andra stället, behöver era åsikter om en grej..
Krodan;
Problemet är att Sam knappt reagerar på smärta, han är så van att ha ont
Igårkväll slog han hakan så han nästan spräckte den, han fick ett fuuuuult märke..
Han grät mindre än en minut, sen var han igång igen..
skruttan;
åh, det lät som en omtänksam människa det där..
Jag kan ju inte hålla truten, så jag hade nog frågat vad hon ansett om jag hade slitit bort tejp på det sättet från hennes blygdläppar *flinar*
Varför sitter jag här fortfarande?
Jag ska ju gå igenom 2 veckors kassor, det tar tid..
Och tvätta.. och hänga in tvätt och förhoppningsvis även hinna med att fota lite kläder som ska slängas ut på Tradera..
Hinner jag inte allt så är det ert fel, inte mitt!