Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Carro: Den tanten var så glad i sitt jobb att hon fortsatte kalla Axel för "hon" trots att hon hade varit där nere och sett att det fanns en snopp.
Skruttan;
Snacka om att "hissen går upp men ingen är hemma"
Jag hade flippat ut!
Är man så jävla ointresserad så att man inte ens kan sköta såna saker, ja då ska man fan byta jobb!
Carro: Ja, och det trista är att hon säkert har jobbat där i hundra år och är totalt ovillig att flytta på sig.
Monz fick oxå en kissepåse när han var sjuk (jaa ni vet de hemska utslagen) Det funkade 3:e gången vi provade iallafall
Snart kommer det några vänner hit och hälsar på, kul kul. Monz verkade dock inte lika glad i detta när jag berättade att Becca skulle komma hit och leka (kompisens dotter som han knappt träffat) Becca inte togde lego!!! Han skällade om detta lego hela kvällen igår haha Kan säga att han älskar sitt Duplo lego och bygger huuuuuur bra som helst med detta, men vi har ju iförsig haft det framme nå´t halvår redan
Låter så gulligt när Monz försöker ändra på orden numera.. typ kan blir kande om han kunde själv och tog blir togde hihi
Nä fixa tvätten och sen blir det att göra fruktsallad *PUSS*
Hinner inte med FL just nu.
Ivar är frisk nu men Arvid spyr och spyr så jag gör inget annant än att tvätta känns det som. Och Ivar trilskas och protesterar med allt, kan det vara storebrorsyndrom?
Vi har nu fått tid för Ivars operation. Den 5 november i Madrid.
Carro: Kan man inte behandla för UVI i alla fall då det låter som att det är det han har? Det är ju inte så bra om han fått feber av det, tänkte bara så han inte får njurbäckeninflammation eller något annat obehagligt? Ja min mamma är njurspec-sköterska så jag är skadad av allt som har med njurar och kisseri att göra... Sen det att jag själv hade det väldigt ofta som liten, och på det har en missbildad njure med två urinledare, ett litet missfoster
Pela: Min bror har sagt att Isak får alla hans gamla leksaker som är kvar, synd bara att det finns mest tjejgrejjer eftersom jag och syrran var lite mer rädd om våra leksaker än vad brorsan var...
Jag har en hel flyttkartong med lego som väntar på honom, annars leker Kent och Isak för fullt med en radiostyrd CAT-traktor som inte är så lite avancerad, man kan använda skopan, välja att bara köra med två hjul åt gången, den har ett avgasrör som det puffar ånga ur och den kan med skopan lyfta sig själv, precis som en riktig traktor, stor är den också. Min bror var första barnbarnet och syskonbarnet både på mammas och pappas sida så min morfar och hans morbror har överröst han med alla möjliga avancerade prylar. Rätt roligt när de fortfarande fungerar
Jahapp, nu var de och hämtade grannen igen, verkar som att de verkligen vill sätta dit honom.
men carro: Om han har uvi, så borde det ju försvinna med ammimoxen? För dne brukar ju rensa det mesta.
biltokig;
gud så gulligt det måste låta!
NinaKanin;
Skönt att ni fått tid till OP!
Hoppas nu att Arvid också kryar på sig..!
Krodan;
Nja, Amimoxen avslutades för 11-12 dagar sen, så detta är troligtvis ngt han flygit på efteråt tyvärr
Mini;
ojoj, spänningen fortsätter
Jag hade också en jäkla massa uvi som liten (men jag är iaf inte missbildad som dig ditt miffo *flinar*), så jag är rätt observant på sånt..
Så även ifall jag inte lyckas få ngt urinprov, så får dom ge honom ett bredspektrumanibiotika som tar ifall det är en uvi, eller om det är ngt annat istället..