• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • svag

Mini: Jo, det gick ju, har inte nån sån där bra spegel heller. Mitt hår är ju ganska långt dock, och det var svårt att få till luggen när man typ inte såg nått för allt hår Jag går aldrig till frisören längre, tar mig aldrig råd till det. Ks mamma klipper oss för det mesta. Jag brukar klippa K också, det funkar bra

• MiIou

Svag. Ja, jag åker alltid på att klippa Kent, jag tror jag har sagt efter varje klippning, de senaste tio gångerna, att jag vägrar klippa honom igen, men ändå åker jag på det! Kent har så vansinnigt tjockt hår att det tar mig ca två timmar att stå där och amatör-saxa! Isak är ju lätt, bara att ta trimmern Däremot har Isak fått Kents tjocka, sträva hår, känns lite konstigt på en sån liten med så grov kalufs!

• svag

Mini: Haha, ja, Kim har också sjukttjockt hår! Tar typ en hel film att klippa det Iina vågar jag inte klippa, hon har hår nästan till axlarna nu, men det är ganska tunt. Men eftersom jag inte är bra på att klippa jämnt vill jag inte förstöra hennes söta frisyr. Hennes farmor får klippa henne, då går det snabbt också!

Haha, tycker det är gulligt med mycket hår på små barn! Är det inte JoKos Emma som har massa hår också?

• VIP

Mini: vilken konstig lärare Om det ska vara så svåra tentor måste han ju ha förberett i lektionerna bättre. Hoppas såklart du klarat den men annars håller jag tummarna till jul för alla 3 tentorna

carro: operation på min födelsedag Hoppas han håller sig frisk nu då

nu när jag tänkte beställa på emilida så står det ju att man ska skriva sitt namn när man betalar.(förresten funkar ju inte gironummret.?), undrar bara hur de ska få adressen? skriver de och frågar om den sen eller?

• Meria

Alltså... nu är jag inte bara gravid. Nu är jag förkyld också Gråter Sitter halvdöd i soffan och borde sova men orkar inte. Då måste jag resa mig, borsta tänderna, gå och lägga mig och inleda nattens "hur många gånger ska vi kissa inatt?"-tävling som brukar sluta på 5... *drar på mig självömkehatten*

Loke körde en rolig grej förrut. Jag hade köpt en 1½-liters dricka som stod på köksbordet. Vi satt i tv-soffan och hör honom från köket. Går in så sitter han på en vanlig stol vid bordet, har flaskan i famnen och säger "taaaaack... TAAAAAAACK!". Han skulle ha dricka. Idéer... Annars kommer han till oss med en mugg eller så för att visa att han är törstig

Carro: skönt med tid! *håller tummarna för en frisk Sam fram till dess*

JoKo: hoppas medicinen gör susen!

mini: bajstenta och bajslärare. Blir så sur när de gör så. Hoppas tentan var som den jag hade. Såg omöjlig ut, jag trodde jag körde rejält och fick G i slutändan iaf. Antingen det eller att omtentan din blir mer human!

♥ Loke -06 & Lillebror v.34 ♥
  • Trollet79

Vip: jag håller också på och beställer från Emil och Ida och då har jag mailat dem min adress när jag gjorde min order. Du kan nog bara mail dem adressen din. Vad gäller gironummret så har jag inte betalat än och jag tänkte betala via SEB så jag kan inte hjälpa dig där. Vad har du beställt?

Noel vaknade 5.20 i morse och ville inte somna om... Jag är lite trött nu kan jag ju informera er andra om. Förresten, måste bara berätta att Noel kissa på pottan igår kväll för typ första gången och sen i morse när jag böt blöjan så frågade jag om han vill kissa på pottan, fick ett JA till svar och så satte han sig och kissade. Mamma klappade händerna och Noel sprang ett ärevarv runt vardagsrumsbordet. Sen har han börjat prata massor, eller försöker i alla fall. Märker att det går snabbt framåt nu när han börjat på dagis.

• Jesster
    VIP: Jag skrev mitt namn och adress i det första beställningsmailet + att jag skrev att jag ville ha förskottsbetalning. Sedan fick jag ett mail tillbaka att allt jag ville ha fanns hemma och att han stoppade det på lådan samma dag. Då betalade jag via deras BG och det funkade i fredags.

Skithäftiga sparkdräkter förresten Ska tvätta dom idag så hon kan börja använda dom.
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Susannee

Gomorrn!
    Fy vilken helg, Luddis har varit vaken massor och jag har varit rent slut, nåja hoppas att det snart blir bättre, måste få honom att äta mer på dagen, tror det är det som spökar på natten.

Mini: Vilken skitlärare!Skrikandes Vi hade också en sån dumming, som tur var så slapp vår klass honom för han var föräldraledig då, men övriga som läst hans kurs har haft svårt att klara sig..ungefär en på 10 kanske...det som han tog upp på föreläsningarna kom inte utan en massa annta som han inte nämnt ens...

Meria: Krya på dig!

Joko: Hoppas Emma mår bättre nu!

Idag ska jag shoppa! Inte till mig men skönt att komma ut från kontoret ändå
    Nån som har tips på bra påslös dammsugare?

♥Ludwig 061229 ♥ William -03 ♥ Josefin-94 ♥ Timmy -89 ♥
  • Carro
    VIP;
    Jasså. är du också skorpion? Glad
    Utöver Sams födelsedag den veckan så är den hektisk, svärmor fyller år den 11/11, jag den 13/11 och Sams faster fyller också är den 16/11, tur hon bor i sthlm

Meria;
    Hoppas att du blir frisk fort, förkylning är aldrig skoj, och verkligen inte när man är gravid!
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos