Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Hilla - hehe, köpte den som Pela visade från Lindex. Hade dock inte en tanke på att det var ett nattplagg?!
Mini - Kom på att jag glömde..Låter huuuuur mysigt som helst så som erat (Isaks)lussefirande är upplagt!! Vårat är väl så tidigt för att folk jobbar antar jag
Frågade inte, blev bara så snopen.
Majlo - Har absolut ingen som helst aning tyvärr. Hoppas nån annan vet!
Meria - Men det är väl helt suveränt med lite flyt!! 
JoKo: Ja men är det inte lite konstigt det där, jag kommer ihåg då man gick i skolan att det även då kunde vara så att lussetåget var sju på morgonen, varför då??? Så är det nu på universitetet också, av en ren slump såg jag det på håll förra året eftersom jag skulle ha en redovisning kvart över åtta, men behövde gå igenom lite saker innan med en klasskompis, så jag var i skolan 7.20 och då hade de lussetåget på skolan, kan ju säga att det var knappt en själ som såg det.... Vad är då vitsen? Då är det väl bättre att ha det under lunchen då folk har rast och möjlighet att titta och inte behöver kliva upp i ottan.
pela: 99:- är ju billigt för kalendern. Jag beställde hos Vistaprint. Fick massor med grejer för liten peng (bland annat två fotokalendrar). Lycka till!
Vi har lusse firande kl 15 utomhus på ungarnas dagis. supermysigt
På Luddens dagis ska de också ha det utomhus på eftermiddagen. Det är för trångt inne så då får inte alla plats som kan tänkas vilja komma. Fast de tvistade tydligen om ifall det skulle vara på fredagen eller måndagen. Personalen kunde inte enas så de frågade på föräldramötet vad föräldrarna föredrog men tydligen tyckte de olika grupperna olika.
Så här skrev prästen till mig-""När vi ändå halkar in på pengar så brukar församlingen be om en frivillig gåva när det gäller att dop eller liknande på en "egen" dag såsom tex en lördag och inte en söndag på gudstjänst. Men det är, som sagt, frivilligt och till för att täcka mina kostnader den dagen - så vi snackar inte så mycket pengar... =)""
Vi ska även ha fikat i kyrkan så självklart e han bjuden.
Asså nu känner jag ju denna prästen personligen så jag hör ju hans ton i det hela att det inte e sååå allvarligt. Men jag tycker det e svårt att veta hur "mycket", och kanske inget jag va riktigt beädd på, vi hade ju kanske tänkt en blomma typ!!
Majlo, tycker också att det låter helt knasigt...
hhmmmm jobbigt!!