• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • JoKo

Jesster/Mini/meria - yup, så tänker vi med. Emma lämnas först vid 9 normalt, o att då dra upp henne 5.30 för att titta på när andra barn sjunger i mörkret o hon inte fattar nåt alls över varför så känns det bara onödigt.
    Köpte dock en pepparkaksklänning idag iaf, för den var så söt..Den kommer hon ha på sig när hon kommer till 9
    Misstänker att hon kommer vilja ha den jämt sen när pepparkakssäsongen drar igång "på riktigt" (dvs hela julen) o hon förstår att hon ser ut som en

• Hilla

JoKo, pepparkaksklänning? Aaawww....var köpte du den?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • pelagonia
    Hilla skrev 2008-11-13 13:00:37 följande:
    JoKo, pepparkaksklänning? Aaawww....var köpte du den?
    Vi beställde dräkten till Viktor på Ellos för den har bara fått ++. Såg att dem hade en klänning innan. Annars såg jag på Coop.

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=105826&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Lindex har men den är som ett nattplagg står det..

www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=2442442&parentid=0&color=690229&NewView=true
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Hilla

Tack så mycket pela

♥ (¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥¸.?°´¯) ♥
  • pelagonia
    Hilla skrev 2008-11-13 13:06:27 följande:
    Tack så mycket pela
    Så lite så..Glad
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Meria

Nånstans är det nån som tycker om oss. De ringde från bilverkstad, istället för 1600:- som de sagt först, kommer notan gå på 300:-. Bromsarna behövde bara justeras, inte bytas ut, så de tog betalt för en timmes arbete som det tagit. Ibland blir man bara så glad Inte är man gravid heller när man blir så glad att man kan åka dit och kyssa hela högen heller

Ska snart in till stan och kika på barnvagn. Hoppas man hittar nåt vrålåk som går in i volvon utan att behöva plockas isär först

Kommer kanske inte vara inne så mycket i helgen, ni får ha det najsigt!

♥ Loke -06 & Lillebror v.37 ♥
  • Meria

Fresten, vecka trettiosjuuu idag. 37!

♥ Loke -06 & Lillebror v.37 ♥
  • Myran Frisk

Hej!
    Sitter här hemma o sjuk. Fick feber igår kväll o i natt har jag haft så ont i halsen o är förkyld, IGEN  (tycker alla jätte synd om mig?)
    Karl är på dagis o det känns lite märkligt att vara hemma själv, men så hade jag aldrig orkat o det hade inte varit kul för honom.

Carro.. Känner med dig, så sorgligt med Stella Här fick vår söta vovve Tessy somna in i veckan, o det är så ledsamt. Hon har haft problem i över 2 år. Hon har bott hos min mamma (fick henne när jag bodde hemma) o hon blev 12 år. Det är lite konstigt för mig för jag har ju inte bott med henne på så länge, det blir tomt först när man kommer dit (hem till mamma), innan dess tror man ju inte att det är sant. Usch så sorgligt, de är ju en del av familjen.

Joko.. Här ska Lucia-tåget vara kl.16 istället. Nu går ju Karl till dagis kl.7 varje dag, men det är ju bökigt att behöva ta ledigt från jobbet (det är ju många som vill gå på luciafirande, så det blir tomt på jobbet.. svårt att få ledigt).

Meria.. Grattis till 37:an

Mamma till Karl, 29 november 2006
  • Majlo

hej. nu sover mina barn...
    På lördag ska vi döpa August denna gången ska vi ha en "privat" ceremoni fast i kyrkan. Tydligen brukar man ge kyrkan en "gåva" eftersom vi inte har på en gudstjänst eller så hur mycket bör man ge tror ni??? Någon som gjort såhär?

• MiIou

Majlo: Ge kyrkan en gåva???? Vi hade inte dop under gudstjänst och jag tror inte vi gjorde annat än gav kollekt som man brukar, att man släpper en slant i den där korgen eller något. Kommer inte ihåg. Har man fikat i närheten kan det vara god sed att säga till prällen att han gärna får komma på dopfikat, men annars har jag aldrig hört talas om det.

Hilla: Jag och Kents syrra har suttit och pluggat, vi pratadet om just det där att vara småattraherad av någon annan, vi är rörande överens om att det oftast bara är hälsosamt så länge man bara njuter av det på avstånd så att säga. Jag tycker till och med det kan vara bra för förhållandet man har, man kan med det hitta tillbaka lite till den där attraktionen man hade från början. Så länge man inte flirtar tillbaka och gör något man får ångra sen. Jag bryr mig inte ett piss i om Kent skulle titta på någon annan, så länge jag är nummer ett bara.

Meria: Haha, sånt där kan ju göra ens dag! Speciellt för er som behöver pengarna. Shit vad tiden går fort, syskon om tre veckor, det kändes som att du plussade nyss ju!

Det blev ingen gympa för Isak idag, lika bra det när han är lite snorig, men jag hade ju peppad honom inför idag och sagt att han skulle få spela fotboll, men de skulle tydligen åka och fika på stan istället, haha, så jag undrar om han inte förerdrog det ändå . Jag ska alldeles strax gå och hämta hem mitt bustroll Men jag väntar ut klockan lite, för de brukar gå ut nu och då kan jag lika gärna vänta så går jag bara ut till lekparken och så kan vi vara ute tills Kent kommer hem.

Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos