Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Morrn!
Mini, oh gee! Och den delar du hus med!?
Kom jag har en ledig soffa och jag kan baka grymma chokladpannkakor
Tack för tips ang. M på jobbet... han höll armen runt min stol på APT mötet igår, känns sjukt att säga men jag blir fan upphetsad bara av att känna hans arm mot min rygg, hans hand mot min axel...och hans parfymlukt ...aaahhhh
Vi hade jättetrevligt igår kväll, pratade om ALLT mellan himmel och jord... spänningen finns där hela tiden, kan inte komma ifrån den...vet inte hur jag ska hantera detta, vill undvika att jobba med honom, samtidigt som jag ju VILL umgås MER med honom
Carro - hoppas det lättar lite snart, du har ju en underbart vacker pojke att titta på som tröst
Hilla - Hmm. Jag skulle prata mycket med micke (i ditt fall björn
)
om saken. Att det är så himla skoj med uppskattning från oväntat håll, att jag blir helt förvirrad o behöver ventilera med min bästa vän - Micke. Han skulle bli glad att jag pratar med honom, för det betyder att jag inte VILL att nåt ska hända med killen på jobbet, bara att det är en konstig situation för mig.
Sen skulle jag kommentera nåt mer...Men det har jag glömt ![]()
Hilla: Soffa och chokladpannkakor? Jag kommer!!!
Harvey: Ja, ok. Nä jag blev bara lite fundersam då Isak brukar vara hos dagmamman kvart i sju, men då bor hon ju granne med oss och Isak äter frukost där, så vi väcker honom 6.20, så det är ju lite skillnad. Jag hade inte heller velat tvinga upp honom halv sex, känns väldigt okristligt för en så liten. Varför ska de börja så tidigt? Är det inte bättre att tåget börjar åtta? Är det "bara för att"? Våra ska ha luciafirande, de ska vara på ett ställe som heter Gruvberget, en skidstuga, men då börjar deras firande halv nio så alla har chans att starta dagen i lugn och ro och ta sig dit. Sen är det ju inte så många barn och föräldrar som ska organisera sig så det är betydligt lättare för dagmammorna att planera efter föräldrarna. De flesta barnen är rätt små, så det blir mest ramsor och morgonen är mer till för att både barn och föräldrar ska ha lite julmys tillsammans, de ska tända en eld utanför och vi ska fika och grilla och sånt. Mee löööv våran dagmamma
Men gud, nu får jag fan rycka upp mig! Dags att klä på sig och göra kaffe och plocka fram böckerna.
Hej
Carro = Men så tror Sam har blivit och fortfarande lika söt. Är oxå imponerad av alla små som sjunger. Viktor är på stadie "lära sig två/tre ords meningar". Men jag tycker det ploppar upp många ord från hans mun nu den senaste tiden.
Joko = På Viktors dagis skall vi vara där 7.30..helt ok eftersom han annars börjar 7.45. Har köpt en pepparkaksdrält som jag skall ta på honom.
Någon som har beställt fotokalender ? Vi skall beställa till oss och föräldrarna men jag vet inte vilket företag..fick reklam från Önskefoto för 99 kr.
Fy FAAN
barnmisshandel kallar jag sånt ->
Jag försöker hålla mig någorlunda normal här inne, fast egentligen har jag bara lust att gå lös på datorn eller helst stoppa upp handen mellan benen, fatta tag på navelsträngen och dra ut ungen. 
Men annars är det braa här
Tack för alla språksvar, verkar variera en hel del. Grejen är ju att han sa L ett tag men har slutat sen några veckor. Får se om det är en grej han fått för sig eller vad det kan vara.
Loke är den morgontröttaste killen i världen sen han fick sin säng. Han lär sova såå gott i den, för jag får tvinga upp honom runt 8.30 på morgonen, även om han somnat före 20 kvällen före. Jag klagar inte, för jag får fina sovmornar på helgerna numer
Jag passar på
carro: ham är ju bara för söt, Sam! 
Många kramar, det är klart du saknar lilla vännen...
JoKo: inte en chans att vi hade släpat upp Loke så tidigt för att se på luciatåg. Inte som det är nu när han knappt vill upp före 9 iaf. Kan säkert vara skoj att titta på för de som ändå är vakna tidigt och igång, men annars vette tusan.
Hilla: orkade inte se klart videon. Fy fan
Angående killen förstår jag ditt dilemma, inte hjälper det dig att du är het också
Hoppas killen bara håller det på en normal flörtnivå, sånt är ju bara trevligt för självförtroendet om inte annat.
Ni är så stöttande och gulliga
Älskar er hela högen!!