Augustibebisar 2008
jag hade oxå haft ted hwemma om det varit han!!
jag hade oxå haft ted hwemma om det varit han!!
vt, jag funderade på vaccinet igår, för de hade dropin precis vid bvc. men nej då ph tyckte vi klarade oss bra utan det! haha. jag har åkt på det varenda år hittills, och förrförra året dessutom 2 ggr. däckad 2 veckor varje gång! så vi får väl se
det blir ju han som får vara hemma och ta mig och ted!!
jag har noll ideer om själva firandet av tedf på festen. typ ceremoniellt lixom... bra ideer någon??
jodå, jag ska se om jag får fatt på det där vaccinet igen! nån som vet vad det kostar?
kaol, grattis!!
ja det enda som stod här var att det var gratis för riskgrupper, men jag kunde inte komma påa tt jag hörde till nån sån
nån mer som ser valvakan??
nu ikväll har jag satt lite mer panel i hallen, målat den panelen som sitter uppe nu, målat rören igen, skurit bort tapetrester, målat lister... så lite har jag iaf fått gjort nu på kvällen efter att ted somnade till nån timma eller två¨efter kl 21...
ph har försökt sätta upp fästena till bänkskivan typ 7 ggr, så väggen var full med hål. det blev inte alls som det skulle, nåt har blivit skevt så regeln var inte där den skulle... *suck* jaja, resultatet blev att vi fäste en lång regel på hela väggen för att hålla uppe skivan med! Det blir jättebra, för vi behövde ändå sätta distanser bakom tvättmaskinen och torktumlaren för att de inte sk åka in i rör och eluttag som finns bakom dem! men IRRITERANDE att 3 jävla skruv ska ta 5 timmar...
sedan hittade han en vattenläcka också--- IGEN! jag berättade väl att ett rör hade släppt imorse, så det sprutade vatten i tvättstugan och på mina fina tapeter osv... *suck* ja, det var inte så farligt, utan det har torkat upp bra så att inget syns!! men nu droppar det i en annan skarv som han troligtvis drog i när han lagade det imorse... ajaja sånt får man tåla när man gör allt själv!
imorgon ska jag betsa möbler och måla lister förhoppningsvis!
wohooooo!!
heja obama... snart kanske man kan gå o sova då...
godmorgon, blev inte mycket till sovmorgon här inte!
men men vad tusan gör det! himla skoj var det att sitta uppe iaf, och det var skoj att se hur Ted sover om natten också faktiskt! Han låg ju här nere hos mig. Vaknade flera ggr och pruttade och sådär, och sen sövde han sig själv! Han åt en gång där vid kl 5 innan vi gick upp till sovrummet!! skönt att veta att han söver om sig själv jättebra om natten!!
lilla:
haha jodå ibland känner jag mig faktiskt duktig! fast mest tacksam är jag ju över att Ted har så bra rutiner, så att det tillåter att jag pyssklar med annat här hemma! Men vad fasen, dagtid gör jag ju inget alls! Ingen dammsugning, ingen disk, ingen tvätt osv!
Då är ju Ted vaken hela tiden... Och du, jag har inga hästar att ta hand om!
Däremot har Silas sprungit bort igen! SKITKATT!!! Så idag måste jag försöka ta Ted i vagnen och gå ut och leta lite. Nackdelen med att bo här är att vi ju har några fritidsboenden i närheten!! Och just nu i helgen så var de i närmsta huset här, med alla bodar och hus öppna! SÅ jag ska bara gå och kontrollera så att Silas inte sitter fast där inne. Grannhuset, som också är ett typ av fritidsboende, men de är där oftare för de bor inne i stan, kollade jag igår!! Dumma katt, han är ju så kelig och lixom orädd och går fram och in hos allt och alla!
förresten, jag fick mycket gjort till namnfesten inatt! Har börjat på häftet och lekarna och allt möjligt!