VT:
Ja, klart att det säkert kan hålla i sig. men just MATEN trodde jag vi hade passerat! Men det kanske bara var fas ett!!
Nej, men han sov ju inte på 4 dygn typ förra helgen o veckan, förrän han fick ersättning, men sen så plötsligt en dag så räckte maten igen! Men idag så verkar det ju vara samma visa igen! Kanske är han extra hungrig just idag, eller kanske har jag ätit dåligt så att det är dåligt med mjölk, vem vet! Jag skiter fullständigt i huruvida mjölken räcker eller inte, och ger honom ersättning när han fortfarande är hungrig efter amningen! Jag känner mig så himla nöjd med amningen att det varken gör mig bu eller bä om jag kan fortsätta amma i 6 månader som jag från början hade tänkt!
Suss:
Näe du, idag har vi bara varit hemma o donat, så jag tror inte han är förskräckt. ja vi gick ju promenad då, men det gillar han ju! Tror det är magen han gnäller mest över, för plötsligt så kommer det 3 stora bajsblöjor på raken och sen är han glad igen! Men trist om det skulle sätta igång nu igen!! Vi har varit utan minifom i nästan en månad nu tror jag!!
Hahaha, vilken bild!
Jag har ju en graco sele, och jag är iaf jättenöjd och Ted verkar sitta bra och är nöjd han också!!! Han somnar jättegott och får stöd för ryggen och nacken, även då vi hade den i London och han bara var 7 veckor!!! Sen finns det säkert bättre, men vi bär ju inte direkt mycket i den, och nu är ju Ted så stadig i ryggen redan också!! tror den är minst lika bra som BB iaf och vi betalade 350 kr för den!