Augustibebisar 2008
Hallon, men gud jag glömde din bonustjej!!
Satt ju precis och funderade över det där med undantag i testamentet och min mor har ju skrivit undantag eftersom hon har flyttat in i sin mans hus, och det blir jag som ärver hennes halva i första hand. men som sagt det har de ju ändrat på tror jag! så jag tänkte ju precis på det problemet, men som sagt glömde helt att det stämde in på er!!!
Haha ja precis, en fruktpuré är ju bättre än vaniljsåsen som Ted är så förtjust i! Fattar inte, vi brukar typ adlrig äta det, men det är väl paj-tider. Vi har fått vaniljsås typ 5 ggr senaste veckorna! Trots att jag inte gjort någon själv menar jag!!! Ted har fått smaka, men såklart skulle jag aldrig få för mig att mata honom med såna grejer. Men i framtiden kommer han kanske äta med oss och sedan om vi äter efterrätt, då har han ju redan ätit lixom, så då gör det ju inget om de får smaka några droppar!!
Gröten (majsgröt) däremot har vi provat igår kväll och idag! Ted har som sagt inte riktigt fattat grejen med att svälja själv, men han har fått en liten sked och sedan har han sugit tag antingen i skeden, eller så har jag stoppat ett finger i munnen på honom så har han sugit på fingret och då får han ju i sig gröten! så himla gulligt det är (och kletigt)!!
Vi har ju redan börjat eftersom jag kommer börja jobba snart och jag vill prova mig lite fram innan dess, för att veta lite mer hur länge han står sig på saker annat än mjölken, och hur han kan äta och sådär.