Augustibebisar 2008
kaol, hehe, ja vi har ju ingen dragkedja i alla fall!!
kaol, hehe, ja vi har ju ingen dragkedja i alla fall!!
haha jag som var glad att det var ett HEKTO ner här idag hahaha... men allt är ju bättre än inget
heidi, usch och fy!!!
skickar styrkekramar!!
mareld, det återstår att se, men Ted har också fått smaka sötsaker! Alltså han har fått smaka nån droppe bara av mig. Men nu i helgen så fick han smaka flera små droppar av mormor!
Jag bryr mig inte sålänge det lixom är små droppar det handlar om! Jag tror nog att han kommer gilla mat ändå senare. Det där att de inte får i sig maten kan ju vara att de faktiskt inte förstår hur de ska äta när det är större mängder, eller med sked osv. För jag antar att mamman inte matar maten med fingret lixom?? Eller om hon äter efterrätterna nu så kanske hon gör det med sked också, då spricker ju den teorin... Ted komemr få lite blandat, så det återstår ju att se vad han tycker om det! Till slut lär han ju bli så hungrig att han äter även om det inte är sött lixom...
men är det inte lite konstigt ändå att så jättemånga av de 4-månaders burkarna är typ plommonpure och såna saker, som iaf jag tänker på som söta grejer, även om de inte är sötade...??? likaså det paketet med fruktpure som jag har köpt hem (för det var rabatt på ica) är ju från 4 mån...
halloon, om ni är gifta behövs ju bara testamente om ni inte vill ge allt till era barn o varandra...
if only:
ted vaccinerades förra måndagen. han klarade sprutan jättebra, men sen på eftermiddagen och kvällen så kom det ont och feber! jag hade tappat bort hans alvedon också, men hans pappa köpte med hem ifrån jbbet. sen åt han alvedon i 2 dygn, man märkte på honom när den slutade verka för då blev det gallskrik alltså!!! 3e dygnet hade han ont och feber men det klarade vi utan alvedon!!
vt, åhhh vad ika de är nu i storleken ted och lyckeliten!
63 cm och 6410 hade vi på 3månadersdagen!!
jag har precis skrivit beställningslista till ph, han ska få handla virke och hyllplan idag på väg hem ifrån jobbet!
kanske ikväll att jag har en garderob!!! iaf om ted är lite mer samarbetsvillig sen, för han har vrit supergrinig hela dagen nu, ja flera dagar till och med! mat mat mat, det räcker ju inte till, och jag försöker hålla ut och int ge flaskan... suck
fasen vad alla går ner i vikt!!
grattis!!!
missh, hahaha vilken liten tjockis!
så himla go!!!
nästan glad att inte ted hänger med i eltons viktökning hahahaha!!!
men åååhhh... ph "hinner inte" köpa virket osv... kunde han inte sagt det tidigare idag?? nu får jag stressa iväg till krauta med ted... vad skoj...