Augustibebisar 2008
Idag mår jag TOPPEN!!! Så jag hoppas nu att det kommer bli en kanondag!!
Idag mår jag TOPPEN!!! Så jag hoppas nu att det kommer bli en kanondag!!
Ted slumrar litei soffan, ska nog springa ut och passa på att försöka släpa fram spånskivorna! Hoppas att jag orkar dom!!!
Silas lär väl förresten vara borta för gott! Bu har vi kollat i varenda grannbod och hus så att han inte satt instängd nånstans, och nu börjar det närma sig 2 veckor han har varit borta! Det är väl Guds känsla för ironi och jävleskap som ser till att katten försvinner 5 dagar efter att vi lagt nästan 3000 kr på honom hos veterinären! Usch, jag blir så arg och ledsen samtidigt när jag tänker på det!!
Det är ju inte direkt stor sannolikhet att en katt blir påkörd eller nåt sånt här ute trafiken är minimal, och vägarna så kruviga att man inte kör snabbare än att man isåfall bör hinna bromsa om en katt springer ut i vägen...
Så senaste teorin är att grannens okastrerade hankatt, som har blivit helt dum i huvet på sista tiden verkar det som, har skrämt iväg honom... Katten har inte bara börjat attackera och skrämma bort mina andra katter också (i vår trädgård), utan han har också helt oprovocerat hoppat på sin ägare vid ett tillfälle... Vet inte om det är katthonornas löpperiod eller nåt nu som gör honom extra på hugget??? Inga som helst problem med honom har vi haft förut!!
Nej, jag får nog börja hålla utkik efter en ny kattunge trots allt
Men vem ska kunna ersätta världens keligaste kisse Silas???
lille, usch vad hemskt!! silas är ju tyvärr en katt som tycker om folk ich lixom går med folk in i hus och bodar osv! så därför har vi ju kollat så mycket vi bara har kunnat, eftersom vi har fritidsboenden här i närheten också! men jag tror mer på att laban har skrämt bort honom...
jag bodde i centralt i norrköping, och där sprang mina båda katter bort då de började löpa, och den ena kom hem efter drygt 3 veckor (den andra efter 2) så nog kan de klara sig alltid!!!
nehepp, ted vill inte somna så det blir väl inget såga spån här inte... *suck* kanske man skulle passa på att ta sig lite lunch istället då...
haha, jag ville få äta ifred, och ted vägrar ju sommna! han vill bara sjunga och prata hela tiden! så jag ställde ner hans godehund hos honom och det funkade!
han sjunger för hunden och pratar och ibland så försöker han ta sig en liten smakbit också, undrar om hund smakar gott!
Alltså snart ger jag upp det här med amningen! Han vara jävlas och skriker och slåss och rivs och sparkas och dummar sig trots att det finns mat kvar... Han bråkar ingenting om natten, utan det är kanske 2-3 matningar på dagen som är riktigt jävliga! Ibalnd har jag abra lust att lägga honom på golvet och låta honom vara hungrig!!! *suck*
Dåligt samvete något?? men man kan ju inte rå för att man tycker det är skitjobbigt...
Kan det vara magont eller nåt? Men varför gör han isåfall inte samma sak om han får flaskan??
carina gud vad skoj :D
carina, jadu vad är det för papper? för så är det nog inte här iaf.