pling, ted sover inte om dagen!!! han brukar kanske slumra till en 5-15 minuter efter amningen, men det räknas inte riktigt tycker jag!
här bråkar vi mest om renoveringen just nu, och ekonomin! haha. fast ph har blivit bättre. han VET att jag stressar med renoveringen just för att jag vill få det klart till festen,. dels för att det blir fint tills folket kommer, och dels för att då är det avklarat sen lixom!!! ekonomin är ju för att vi lyckades gå 29000 kr back förra månaden hahahaha.... det var ju för att vi köpta massa grejer till renoveringen, plus att vi var i london. men ph tänker inte så. han tänker lixom inte att det var nåt speciellt med den månaden, utan han får panik och tänker att sådär kan vi ju inte ha det nästa månad också för då är pengarna snart slut, typ... hahaha... så vi tänker lite olika vad gäller ekonomin. men men, jag var ju ute i förrgår o köpte handdukar och badrumsmatte till tvättstugan, sen dörrmattor till hallen, och så alla kläder till ted. kläderna betalade jag med mina egna pengar iofs (fickpengar som vi har egna av för egna resor o såna saker) så att han inte skulle gnälla!
jaja, han har blivit bättre på det iaf!
vi följer upp budgeten nu i varje månadsskifte, och kollar läget efter att räkningarna är betalda inför kommande månad, så att man vet lite mer var man står! det funkar bra!