carina, haha ja mat i hela ansiktet är det ju här också. han verkar inte direkt gilla majsgröten kanske, men inte att han har nåt emot det heller! vi får väl se, jag har äpplegröt också!
lille, japp... vi har fått ha spännena på högsta steget ända sen bb... så det var ju lite trist!
han trivs ju så bra i det också, men förhoppningsvis så gör han väl det i nästa stol också! vi ahr önskat oss hjälp till det nu till teds välkomstfest, så efter festen blir det att jag åker och provar och köper! babyskyddet funkar väl ganska ok nu om jag tar av honom ytterkläder i bilen. annars är det skittrångt!!
pling, ja det ska bli så himla skönt att komma tillbaka till jobbet!!! det är underbart att vara hemma också, men vi bor i en helt ny stad, har lämnat alla vänenr och bekanta och släkt osv. mycket av den interaktionen man har med folk har ju varit på jobbet! så man känner sig lite lappsjuk här ute på landet nu när man inte jobbar!!! jag har ju dessutom varit hemma i ett år nu!! blev ju sjukskriven vid den här tiden förra året pga stress och utmattning... så därför känns det väl som att jag har varit hemma i en evighet, trots att inte så mycket av det är föräldraledighet lixom! jobbade ju lite i våras, men...
ang storlek, så har jag fattat det som att de ju inte stannar på en viss storlek, utan att runt 6 mån ålder så börjar de stanna upp så pass att de kan ha kläderna mycket längre perioder! och sedan vid 2 års ålder så har de kläderna i samma storlek kanske ett år om man inte köper sånt som sitter perfekt från början! har hört mig för hos vänner och bekanta och det verkar ha varit så för de flesta!