Augustibebisar 2008
ikväll har jag tapetserat garderoben på insidan, så ikväll (eller troligtvis imorrn, för vi ska äta middag nu och se tv) så ska vi sätta upp inredningen så man kan börja städa undan grejer!! FYYYYYY vad skönt! egentligen ska det målas och sättas upp taklister i garderoben också, men det är en sån där grej som faktiskt kan vänta! ja golvlister ska ju också dit! det är ju lätt att sätta dit i efterhand lixom, och det viktigaste nu öär ju faktiskt att få ordning tills vi ska försöka få in 54 pers på vår nedervåning! vi lär behöva varenda lite kvadrat!!! hahah
något som är UNDERBART är iaf att ph har lyssnat på mig äntligen, och gått med på (eller själv föreslagit) att vi ska ta bort skrivbordet som han har i biblioteket!
vi har ju bärbara datorer så jobba kan man ju göra var som helst! in i biblioteket ska senare ett piano, men jag har inte hittat det rätta ännu!
och ja, tapetseras ska det också när jag hittar en snygg tapet som passar ihop med resten av rummen. ELLER så gör jag nåt tokigt och sätter den supersnygga halltapeten där inne också... why not?