Augustibebisar 2008
saliva hahaha, idag ar det jag som fick kräks över hela mig hela tedden och en bit av soffan
testade potatis och broccoli, och det var INTE posiivt
nej vars det var nog inte därför han kräktes, men det kom ju annat kräks än när han ammar så att säga
luzor, jodå månaden de har på sig gick ut i måmndags. det var därför jag åkte dit igår och sa att jag täntke börja jobba...
amelie, nej jag tänker precis så också,. vad som än händer nu så kommer det ju lixom påverka. allt det där du ger råd om, det gjorde vi ju idag på mötet. pratade sansat om det, och jag lixom förklarar att sådär kan ni inte göra, jag har räknat med att börja jobba och har planerat och det funkar inte ekonomiskt vae sig jag ville eller inte. då sa min chef att "ähh det löser ni nog!" hahaha... alltså vare sig jag har pengar eller inte så har de ju brutit mot lagen, och på det ignoranta viset som de uttalar sig just nu så kan man ju inte annat än blir förbannad! men men, jag ska samla ihop den informationen jag har och sen får jag ju kontakta dom!
lana, nej precis! det kommer ju kännas skitkonstigt hur det än blir nu. jag kan bara hoppas att de löser det och att jag lixom kan få lov att komma in i det ok. facket rådde mig att dokumentera ALLT för tydligen brukar folk på jobbet få igen när de sätter sig emot och ställer krav. det är ju hemskt!