hallon, jag säger som rimfo! inte alls säkert att det blir bättre med nappar utan ring. ted gör precis likadant! dock så har han fattat att han kan ta tag i ringen och hålla kvar (de andra slår han bara iväg lixom) vilket faktiskt gör att han får IN napparna med ring igen på egen hand, iaf ibland!!!
idag är jag less!!! det har vairt bilstolkvällar här på babyproffsen och min andra babybutik, så nu har de bra priser på stolarna med årets färger osv, innan det nya ska komma in nu. de hade både brio zento och britax hi-way som jag kollat på, och sen hade de också en cosmic nånting, det var väl acta tror jag. ja sen hade de också duologic eller vad den heter, men den har ju fått så dåliga betyg pga att stödbenet har farit rätt genom stolsryggen vid tester, det låter ju inget vidare eller???
jaja, hiway hade de för 2200 kr knappt nu iaf, och zenton för 2400 tror jag, cosmicen nåt liknande... nej då får jag inte köpa den för nu hade ju ph hittat en inställning till på brio primon och tyckte då att det blev så himla gott om plats där... jag tycker det är skittrångt för han att sitta där, och ytterkläder är ju inte att tänka på!!! så det kanske rör sig om en månad till då. sen får man ju köpa då, oavsett pris istället. då blir det kanske en för 3200 istället för 2200... låter det smart???
har ni kollat på stolar, och har nå några prisexempel där ni är ifrån? tycker att det verakr som att flera av er har haft sån himla tur med bra priser på babyskydden i olika kampanjer osv. här är ju typ inget sånt!