Augustibebisar 2008
MissH
Titta på ditt barn. Se de knubbiga, goa låren. Se alla underbara hakveck. Klart han får NOG med mat! Han kanske är lite hungrig då och då men inte får han för lite iaf. ![]()
MissH
Titta på ditt barn. Se de knubbiga, goa låren. Se alla underbara hakveck. Klart han får NOG med mat! Han kanske är lite hungrig då och då men inte får han för lite iaf. ![]()
snart
Haha! Måste vara så. ![]()
MissH
Va fin Roger verkar vara.
Bra att han inser att alla tre mår bra om mamman mår bra.
Min kusin har en dotter som inte har sovit mer än max tre timmar i sträck i sex månader, men NU börjar det vända! De har haft det jobbigt med först kolik och sedan kikhosta. Du ska se att du har en helt annan situation när nästa år startar!
LinaS
Usch... FY för att höra sitt barn skrika nonstop så! Men sov barnet aldrig!? Jag är så glad att akupunkturen hjälpte Lyckeli så bra.
Idag har Lyckeli skrattat högt mkt! Jag kommer närmare hennes ansikte stötvis och säger samtidigt: Nu! Kommer! En! Mamma-! -Puss!!!! Och sedan pussattackerar jag hennes ansikte. Hon kiknar! Goa ungen! Och hon VET så VÄL vad som kommer, för hon blundar, vänder kinden till och nästan håller andan! Åhhh, va gott det är att få sitt barn att skratta så!

Gnatt.
Åh, första snön! utropade jag igår kväll. Det låg vitt överallt. Nu imorse så jag att det var ju inte snö, det var hagel.
Men likaväl vitt.
Idag ska jag jobba och Lyckeli får hänga med. Marcus har legat med feber hela natten. Söt som han är gick han ändå upp kl sju då Lyckeli ville upp, så jag fick sova till nio, då vi bytte av. Men jag tar med Lyckeli så han får sova ut under dagen. Han har nog sovit en timma i natt sammanlagt... Ska bli spännande att se hur L sköter sig på jobbet.
lille
Jag vågade inte titta klart på klippet...
Jucea
Haha! Så huset fanns kvar där under! Vilken tur.
Rimfolina
Kul att du joinar gå-tråden!
MissH
Men du, testa en gång att låta din mormor ta Elton på en lång promenad. Bara en timma på egen hand kan göra underverk! Och din mormor tar säkert jättebra hand om honom under tiden.
Jag och Lyckeli var på jobbet idag. Usch. Jag kom fram till att jag vill vara hemmamamma jämt. Orkade inte med att pucko-elever som bara klagade och kastade tavelsudd (herregud, 16åringar kan vara otroligt omogna). Jag och M talade om det när jag kom hem. Jag vill ha en fast tjänst och det verkar inte som om de är beredda att ge mig det där jag jobbar. Så jag ska börja kika efter annat.
Carina
Vilka fina kort! Didos är en väldigt vacker bebis, tycker jag. ![]()
MissH
Han är verkligen jättefin, Elton!
KaOl
Wiiiiiii!!! Bara en vecka kvar nu! Åh, va kul! Förstår att det är gott att bara ha Måns hemma nu. Är allt under kontroll? Sistaminutenångest? ![]()