Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

KaOl
    Jag kan inte se något som ni har missat... Du, en grej som var görbra när jag och M gifte oss var att vi köpte tomma cd-skivor. Alla som hade med sin kamera och tog kort bad vi ta med en skiva hem, ladda ner sina kort och ge till oss. Vi fick in en del, faktiskt, även om en del tog skiva men glömde ge oss korten sedan. Det kan vara en kul grej. Jag såg inte ngt om fotograf, ska ni fota själva? Ska ni ha risgrynspåsar att dela ut så man kan kasta på er? Ska du eller Jose (så heter han väl?) hålla tacktal? Isf bör ni slipa på det med.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Hallon
    Hon är söt som socker, My! Den där randiga dressen med luva, en likadan har Lyckeli på sig idag! Mycket bra smak ni har, får jag säga. Du, har du samiskt blod i ådrorna? Du har så vackra ögon som liknar samiska....

• Vilda Tiger

Hallon
    Ja, kanske är det den ryska delen av dig som lyser igenom så fint! Jag tycker du är otroligt vacker.

Carina
    Jag vet inte vad felet kan vara för dig... Sorry!

Jucea
    Haha! Jadu, jag antar att den jargongen finns på många ställen. Men det här GNÄLLET jag mötte idag -det är jag inte van vid nu. Gud va tröttsamt det var! Usch, ska nog bli författare istället och jobba hemifrån. (Ja, det är jag ju den enda som vill bli, eller...? Lär blir enkelt.)

• Vilda Tiger

Lana
    Det där klippet ångrar jag att jag såg! GUD va dåligt jag mår nu... Gråter som en gris med. Usch... jag vill rädda alla barn i HELA VÄRLDEN!!!

• Vilda Tiger

och jag hade inte ens ljudet på... Snälla, inga fler såna videos här! Hoppas den killen får stanna i fängelset bra länge.

• Vilda Tiger

DE FÅR BO HÄR MEEEEEED!!! *Toklipar* Gud, jag pallar inte att tänka på att barn far illa sedan jag blev mamma. Det var hemskt redan innan, men nu mår jag fysiskt illa och får ångest av de tankarna.

• Vilda Tiger

hallon
    En idiot till tonåring lägger en bebis på uppskattningsvis 6-8 veckor (kan inte stödja sig eller lyfta huvudet så bra) på en uppblåsbar kudde och hoppar sedan ner med knäna först på kudden, så att bebisen flyger iväg. *grinar lite till*

• Vilda Tiger

mOe
    Fär ja va med och tortera!!!! Snälla! Fast jag är stor motståndare av våld kliar det i fingarna...

MissH
    MEN GUD VA SKÖNT! Åh, det ska bli kul att höra imorgon hur länge han sov sedan!

• Vilda Tiger

MissH
    Hahaha! Ja, man behöver ju inte mer än några minuter om det är bråttom.

• Vilda Tiger

Angeluzia
    Välkommen! Det finns en BF-tråd i trådstarten, där står det vad alla vägde då de föddes och vad våra  barn heter. Min dotter föddes 22 juli och vägde 3375. Det var i v 37+2. Hon heter Lyckeli och är näst äldst i den här tråden. Gabriel är äldre men han var väldigt mkt f-för tidigt född, kom redan i v 26 om jag minns rätt. Eller 27... Jaja, kul att du hittade hit iaf! Vad heter din son?

Här var natten lite konstig. Jag kunde inte sova, låg och längtade efter Lyckeli som låg i vaggan vid fotändan. Så jag tog upp henne i sängen. Gick bra fram till tre, då hon hade legat och vritt sig som en tok minst en timma. Ingen sömn för mamma. Men hon får skylla sig själv. Iaf - då försökte jag lägga tillbaka henne i vaggan men NEEEHEJ det gick INTE. Det fick bli tidig nattamat och en timma gos innan hon somnade om. Sedan gick vi upp kvart över sju, normal tid för oss.

carina

GRATTIS!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008