• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • A L T A

Åh vad härligt att du kommer ovanför strecket du också. Blir så glad när jag läser.

Själv känns det inte riktigt som om man kan slappna av ordentligt. Har bruna flytningar till o från. Ibland så de bara är på pappret o ibland så det är i trosan o ibland inget. Men Bm sa att så länge det inte är rött är det ingen fara.
    Så hoppas!

• Yinsan

Eva-Marianne, helt underbart, äntligen fler plus!!! Mera mera mera plus nu!!!

• Mimmi P

Eva Marianne, stort grattis!!!

FlakeZ, ja varför är verkligen en fråga som är lätt att älta i din situation, tyvärr får man alldeles för sällan några bra svar. Hoppas ni har bra stöd i sorgen så ni kan sörja ordentligt och få hjälp att komma vidare.

• Kallo

Wiiiiii, grattis Eva Marianne!!!! Gud så himla roligt!!

FlakeZ: Vi är här och "lyssnar" på dig om du behöver "prata". Stor kram till Dig/Er!!

• Mars2007

Stort grattis Eva Marianne!!! Hoppas detta är början på slutet för alla här i tråden, dvs att de sista plussen ska trilla in nu!

Tänker på dig Flakez! Förstår hur du känner dig, min pappa dog för ett par år sedan. En helt annan situation men usch, man är aldrig beredd. Lätta på trycket allt du vill!! Vill de prata så får du gärna inboxa mig.

Stor kram till er båda!! Eller ja, alla!

Hoppas det är på g för dig snart Henlin.

• Eva Marianne

Uppdaterar och skriver in mig OVANFÖR strecket

Nu är det er tur, Rauur, Majsanna och Serafine!

GRAVIDA
    Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
    Mars2007: BF 4 december 2008, 1 flicka född 07, Ängelholm
    Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL)
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
    Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland

I VÄNTAN PÅ +:

Rauur: ÄL ca 14-15/11, BIM, Nångång i början av dec. 1 son född 06, Försök 7. Junsele
    majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping
    Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL ?, BIM ? försök 2 efter mf, försök 6 totalt

• AxelOlivia

Evamarianne: Åh underbart, grattis!

Nu är nästan alla ovanför strecket. Hoppas att ni Rauur, majsanna och Serafine snart får era efterlängtade plus.

Och hoppas att du Henlin snart får ha din bebis i famnen i stället. :)

Själv har jag haft världens sammandragningar hela dagen som gör rätt ont. Tror inte att det är någon fara dock. Ska till BM på torsdag så jag tänkte höra mig för om de då. Vill ju inte föda riktigt ännu, är ju bara v 30..

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!