Vad har du för planer att göra sen när du är klar? Jobba inom skolan? Vad lockade dig till att läsa syv?
Det beror ju mycket på hur det ser ut då, helst skulle jag faktiskt jobba med rekrytering och jag hoppas det inte är helt omöjligt då jag har en kurs som heter "Arbetsmarknadskunskap och personaladministration" i bagagat också, den finns som b kurs också och den kommer jag nog söka som back up när jag är klar på SYV programmet.
Jag är också nyfiken på att jobba på arbetsförmedlingen eller jobbtorg, i vilket fall jobbar jag helst med vuxna. Men kommer förmodligen söka jobb på gymnasieskolor och universitet också. Om det finns några. ;) Skulle även tycka att ett jobb på ett större företag som har god karriärsutveckling internt vore hur kul som helst. :) Såg ett sådant jobb på IKEA precis när jag började min utbildning. :)
Vad som lockade mig...det var väl delvis att jag har själv alltid haft ganska dåliga syv:are och haft väldigt svårt att komma underfund med vad jag ville själv, jag vill vara en bättre förebild och hjälp än de jag har träffat. Kan jag hjälpa någon förvirrad person med framtida studie och karriärsval är det toppen. :)