• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-12 19:05:43 följande:
    min last = en stor cappucino från 7eleven på morgonen på vägen till bussen till jobbet. nu när jag varit hemma så är det koffeinfritt kaffe som gäller hu vad det är tråkigt. gevalias som inte alls är någon höjdare.men ja innan har det blivit den stora cappucinon i någon enstaka gång en kopp till, nu är det koffeinfritt o så te då..
    Och jag ÄLSKAR gevalia koffeinfritt. Men de kanske beror på att jag dricker gevalia annars...? Min kompis började dricka den också när hon va gravid för hon slapp halsbrännan. Hon kände ingen skillnad heller, min sambo hatar den däremot, han tycker också den smakar illa.
  • hyperballad
    Svar på #1961
    Marinero skrev 2009-03-12 19:48:32 följande:
    Och jag ÄLSKAR gevalia koffeinfritt. Men de kanske beror på att jag dricker gevalia annars...? Min kompis började dricka den också när hon va gravid för hon slapp halsbrännan. Hon kände ingen skillnad heller, min sambo hatar den däremot, han tycker också den smakar illa.
    min sambo är ingen kaffedrickare !!! utan han dricker te. så det är endast jag här som dricker kaffe, men jag föredrar nescafes koffeinfria om jag ska välja mellan det o gevalias...
    men här i helsingborg har vi ju zoegas rosteri så man är ju uppväxt med zoegas... så det blir konstigt med annat kaffe
  • Linda 89

Hej jag väntar min första bebis den 4:e juni =). Tänkte kolla in och prata lite, kolla galleri om ni vill. Ny magbild kommer snart =P.

• frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-12 20:15:16 följande:
    min sambo är ingen kaffedrickare !!! utan han dricker te. så det är endast jag här som dricker kaffe, men jag föredrar nescafes koffeinfria om jag ska välja mellan det o gevalias... men här i helsingborg har vi ju zoegas rosteri så man är ju uppväxt med zoegas... så det blir konstigt med annat kaffe
    Ja det va de jag tänkte, att du kanske är van vid annat kaffe, då kanske inte Gevalia är det man föredrar Själv testade jag med nescafe koffeinfria, men va tvungen att sluta efter sådär en och en halv månad, tyckte den smakade blääk. Men den kanske är mer lik Zoegas i smaken?
  • hyperballad
    Svar på #1964
    Marinero skrev 2009-03-12 21:42:54 följande:
    Ja det va de jag tänkte, att du kanske är van vid annat kaffe, då kanske inte Gevalia är det man föredrar Själv testade jag med nescafe koffeinfria, men va tvungen att sluta efter sådär en och en halv månad, tyckte den smakade blääk. Men den kanske är mer lik Zoegas i smaken?
    inget är som zoegas i smaken {#lang_emotions_wink}
    hihi näe men jag är kräsen när det gäller bryggkaffe ska jag säga så det är nog det som är mitt problem. brukar göra det på spisen i espressokanna m. malda bönor från tebutiken (dock zoegas) eftersom det bara är jag som dricker o det blir inte alltid på vardagarna eftersom då blir det köpekaffe...
  • MissMurrig

Jag gillat LYX kaffe, eller gevalias Milea... Jag dricker bara instant här hemma.. Lyx's koffeinfria är helt ok, jag dricker med mycket mjölk och socker, så det smakar oftast inte så olika,,,.. Blev nästan sugen nu. Äsch det är för sent, och har bara med koffein hemma.

Var och Magplaskade precis också! Det var roligt, och skönt.. Men är inte så trött efter... Får se om det känns nåt imorn.

• längtan09

Linda 89 skrev 2009-03-12 21:38:23 följande:

Hej jag väntar min första bebis den 4:e juni =). Tänkte kolla in och prata lite, kolla galleri om ni vill. Ny magbild kommer snart =P.
    Hej, är du också 89:a? Vore kul med någon mer som är så ung
  • Linda 89

Hej, jo jag är 89:a =). Jo, det är alltid kul att träffa unga blivande mödrar =).

• längtan09

Linda 89 skrev 2009-03-12 23:47:20 följande:

Hej, jo jag är 89:a =). Jo, det är alltid kul att träffa unga blivande mödrar =).
    Välkommen Mjo, alltid lika roligt
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!