Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Linda 89 skrev 2009-03-13 15:30:10 följande:
Linda 89 skrev 2009-03-13 15:39:41 följande:
haha lugnt, jag smålog varje gång jag läste "pappa ek" roligt med språk, jag gillade namnet Kim, men det blev jättekonstigt för det betyder "Vem" på turkiska. Kan man ju inte döpa någon till.. Samma sak med alla som är i turkiet och presenterar sig som Anne eller Anneli... De säger "jag heter Mamma!" :D
Blir nog namnet Denize om det blir en flicka, tycker jag om, det betyder Havet.
Ah nej inte madla bönor utan pulver/snabb kaffe som innehåller mindre koffein:)
Och jag känner mig som en vandrande misär just nu. Inte kunnat sova på två nätter och helt totaldeprimerad och gråtmild orch oroar mig för konstiga saker.. Som att inte kunna knyta an till bebisen. Vet inte varför, jag har mått så bra under hela grav, men nu känns det, som om jag vill lägga mig och aldrig mer kliva upp ur sängen. Kanske är brist på sömn eller någon släng av vårdepp, jag vet inte. men jag har gråtit hela dagen, sambon gav mig blommor för att muntra upp mig, då börja jag störtgråta.. mitt på resturangen, pinsamt.. tror inte det var reaktionen han vänta sig.. stackarn
Bortbjuden ikväll också, men jag tror bara jag vill ligga hemma på soffan och äta piggilinglass och sharonfrukter.