• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Kkarin
    Svar på #2019
    bebek skrev 2009-03-14 13:41:07 följande:
    jasså? det visste jag inte, men jag vägde ju inte "lite" i den bemärkelsen :D kan inte jämföra min vikt med någon på 1,70 enligt bmi är min normalvikt mellan 45-50 kg.. jag är en kort jäkel;)
    Aha, tänkte inte på att du kunde vara det

Men ett som är sant är att ingen graviditet är den andra lik.
  • skrattmaja

även jag dricker kaffe och ibland har det ju blivit lite mer än vad det borde den sista tiden.. men det blir ju en del kaffe latte o espreso är ju lit esnällare än vandligt brygg så att säga!
    drack även under grav med johanna o hon var helt normal, även jag hade udner denna o förra grav en period då kaffe var blä! men det varade inte så länge som tur är....

måste tipsa om en bok
    www.adlibris.com/se/product.aspx
    författaren till denna har även skrivit en annan bok som heter Att föda, köpte den udenr förra grav o när jag såg att Gundrun gett en ny bok så var jag ju bara tvungen.
    det jag missade först var att den nya boken även innehåller en skiva för mental träning inför förlossningen. så nu har den gamla skivan som jag var så less på blivit utbytt mot denna!!

ha en fortsatt trevlig helg...

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • bebek

tekanna oh vad tråkigt, ja förhoppningsvis så klarar ni andra er. Om du är frustrerad över att inte gå ut kan jag skicka en bild från mitt fönster som du kan låtsas är ditt.. Snö o nu regnslask, tror inte solen visat sig sen... ja vad är sol förnåt egentligen?? :)

Idag har jag, haha, vart på tuna park (köpcentrum i eskilstuna) och lyssnat på larz kristerz med min vänninna som är från älvdalen :D Kunde inte låta bli o köpa en skiva till mor min som vart signerad med "Till carina" o alla namn, japp hon heter carina och gillar dem.

Sen har jag aldrig kollat på så mycket som sen jag blev gravid, vilket gör att jag inte kan låta bli att fråga.. Vem vinner melodifestavlen??

Jag tycker sarah don final (nåt sånt) har bra röst, men jag har inte hört alla låtar.

• 3barnsmor35

Vi har kalas för Tösen hela helgen...lite smådöd nu efter barnkalas idag. 11 st femåringar plus min treåring *uffa*

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • tekannan

bebek
    Oj, så ni har vinter ännu... Här har vi haft 9 grader och solsken idag. Var ute i trädgården en vända och planterade om lite blommor iaf så lite fick jag njuta iaf.

Melodifestivalen... Ja, vem vinner. Det är svårt. Men jag kan ju säga att av ngn konstig anledning så har Måns låt (refräng) satt sig, kan börja nynna på den helt plötsligt. Men håller med dig om att Sarah Dawn Finer har en bra röst och intressant låt! Men vi får väl se... Om en timme börjar det ju!

Ska gå och laga lite mat nu tänkte jag... Foreller med örtsås, ska bli mumsigt.

• tekannan
    3barnsmor35 skrev 2009-03-14 18:46:13 följande:
    Vi har kalas för Tösen hela helgen...lite smådöd nu efter barnkalas idag. 11 st femåringar plus min treåring *uffa*
    oj... ja, det kan jag tänka mig tar på krafterna!
  • bebek
    Svar på #2025

9 grader o sol!? nej här har vi inte många grader.. och snöhögarna ligger kvar.

Måns har jag aldrig hört men foreller blir det här med! De tre pojkarna EMO låter ju precis som backstreetboys! man åkte ju nästan tillbaka till 4:e klass med fråga chans lappar och knattediscon när man hörde dem:)

• bäbis m

Började dagen med release av ett nytt body step pass. Jösses vad svettigt det blev men det var riktigt skönt att få duscha och basta i lugn och ro efteråt. Så härligt att få börja dagen med lite motion Har förresten äntligen fått en plats på vattengympa!! Jag får börja den 14:e april och längtar massor. Ska investera i en ny bikini först..hehe

I morgon ska vi till biblioteket och spana efter filmen kärlekens mirakel som alla här talar så gott om samt lite böcker. Förhoppningsvis att föda och kanske tom den nya att möta förlossningssmärtan. Får väl se om vi gör några fynd. Blir så dyrt att köpa alla intressanta böcker även om det är skoj att läsa. Köpte en ny vi föräldrar tidning iår så nu ska jag nog sätta mig in soffan och njuta av att det är lördag.

Låter inget skoj att ni känner er deppiga bebek och hyperballad. Förhoppningsvis är det bara någonting kortvarigt och beror på alla stora färändringar i kroppen och omgivningen. En graviditet är nog bland de största förändringarna en kropp kan gå igenom.

• bebek

hoppas allt är bra med alla! o äntligen är solen här! måste pallra mig ut på en promenad!

• kicki08

Ja här har det oxå varit soligt idag Fast en 0 gradigt kanske. Blev aldrig nån promenad tyvärr. Men snart ska jag och tjejerna åka till Stockholm. vi ska kolla på en kompis som spelar SM kvartsfinal volleyboll. Ska bli skoj

Melodifestivalen igår.... inte helt otippat kanske med tanke på tidningarna. Inte den bästa låten enligt min smak, men bättre den än af ugglas iallafall

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!