• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Smulan87

Jag är nog den enda som inte tittar på  melodifestivalen, haha, jag tittar inte på nån svensk serie alls, elelr något svensk, kan inget om svenska skådisar, inget alls, nada. haha!

BF 11Juni 2009
  • Smulan87
    jag tror filmen är klarkonventerad, vecka 28, 27+3, bebis sparkar! :D ligger i videogalleriet!
    BF 11Juni 2009
  • frukarlssonn

Nä usch jag gillade inte vinnarlåten alls. Men vad som helst förutom ugglan!!!

• chesa

Jag gillade inte heller vinnarlåten. Jag hade mycket hellre sett ugglas vinna!

Har haft mina föräldrar på besök i helgen! Suupermysigt! De hade med sig lite av mina gamla bebissaker, bland annat en mygg, bestick, en klänning och en kofta och mössa som min mormor stickade till mig och som jag hade på mig hem från bb. Känns roligt att kunna återanvända sakerna!

Igår beställde vi vagnen! Det blev ev Emnaljunga Nitro med citykorg! Det känns suuuuperbra!

Nu börjar det hända saker!!!!

• hyperballad
    Svar på #2034
    chesa skrev 2009-03-15 17:48:46 följande:
    Jag gillade inte heller vinnarlåten. Jag hade mycket hellre sett ugglas vinna! Har haft mina föräldrar på besök i helgen! Suupermysigt! De hade med sig lite av mina gamla bebissaker, bland annat en mygg, bestick, en klänning och en kofta och mössa som min mormor stickade till mig och som jag hade på mig hem från bb. Känns roligt att kunna återanvända sakerna! Igår beställde vi vagnen! Det blev ev Emnaljunga Nitro med citykorg! Det känns suuuuperbra! Nu börjar det hända saker!!!!
    åh grattis!
    vi tittade på den först!! men valde sedan buggan.
  • chesa
    hyperballad skrev 2009-03-15 17:54:46 följande:
    nu är vi hemkomna efter en weekend på hotell där sambon friade till mig så nästa sommar ska vi gifta oss!!!
    GRATTIS! Vad roligt! Hur gick frieriet till??
  • bäbis m

Åh, Grattis!!! Vad mysigt. Ingen dålig helg du fick med andra ord
    Var det nu ni var på spa? Skönt?

hyperballad skrev 2009-03-15 17:55:36 följande:
    åh grattis! vi tittade på den först!! men valde sedan buggan.
  • hyperballad
    Svar på #2024
    3barnsmor35 skrev 2009-03-14 18:46:13 följande:
    Vi har kalas för Tösen hela helgen...lite smådöd nu efter barnkalas idag. 11 st femåringar plus min treåring *uffa*
    himmel, hoppas ni lever idag!

• hyperballad

ja det var vi, satt läääänge i bubbelpool (hörde med bm o det skulle gå bra, pausade dock bubblorna emellanåt för att se så att pyret trivdes) o god mat var det också.

han läste en vers/dikt o gick ner på knä o hela paketet, blev ju helt generad o gråtfärdig haha
    sedan hade han beställt alkoholfritt bubbel o rosor till hotellrummet så när vi kom upp från relaxen så stod det o väntade på oss.
    så det var väldigt romantiskt!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!