• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bäbis m

Jisses, låter som en riktig romatiker till fästman Mysigt.

Alla rekommenderar en varmt att göra någon weekend eller annat mysigt bara de blivande föräldrarna..att passa på medan man kan. Låter som ett lyckat koncept för eran del, hihi.

• hyperballad
    Svar på #2041
    absolut om man har möjlighet att komma iväg o ta en barnfri helg o bara va o pyssla om varandra så är detta att rekommendera.

jo mannen är den som är romantisk här hemma, jag är ingen romantiker direkt.
    bäbis m skrev 2009-03-15 18:19:14 följande:
    Jisses, låter som en riktig romatiker till fästman Mysigt. Alla rekommenderar en varmt att göra någon weekend eller annat mysigt bara de blivande föräldrarna..att passa på medan man kan. Låter som ett lyckat koncept för eran del, hihi.
  • 3barnsmor35
    Svar på #2035
    Grattis!!!!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #2045
    3barnsmor35 skrev 2009-03-15 18:30:44 följande:
    Grattis!!!!
    åh skönt att se att du överlevde gårdagen!
    måste varit en tuff match med så stort kalas!?

åh tack så mycket, känns lite overkligt fortfarande faktiskt, har aldrig smycken så nu försöker jag vänja mig vid ringen 
  • 3barnsmor35

jaa, jag överlevde, o idag hade vi släktkalas...så nu är man mer eller mindre slut i rutan.
    Vad skööööönt med måndag imorgon *not* Hur gör man för att få en söndag till???

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #2047
    3barnsmor35 skrev 2009-03-15 18:46:33 följande:
    jaa, jag överlevde, o idag hade vi släktkalas...så nu är man mer eller mindre slut i rutan. Vad skööööönt med måndag imorgon *not* Hur gör man för att få en söndag till???
    det har jag alltid undrat, speciellt nu när man är extra trött också. men jag har tyvärr inget bra svar
    tänker att man kommer ju inte att vara mer utvilad när man har barn direkt, eller har jag rätt hihi?
  • bebek

Grattis hyperballad!! :D oj vad roligt, får nästan tårar i ögonen av att läsa och föreställa mig! Då är vi två som gifter oss nästa sommar då:)

• bäbis m

Ska du också gifta dig nästa sommar bebek? Skoj med bröllop och litet bran. Tror jag...

• bebek
    Svar på #2050
    nej, vänta nu.. nu tror jag att jag ljög.. nu vart jag helsnurrig.. haha
    förlovade oss i september 2008 och vi skulle gift oss i sommar!  men nu blir det 2010 eftersom vi ska ha bäbis denna sommar ja! (glömde ett tag där jag blivit gravid nu)

Med tanke på det så måste jag vart i v. 2 eller 3 när vi förlovade oss..
    jag hade haft en p-stav i fem år och inte mens under tiden, doktorn trodde det skulle ta upp till minst ett år för oss att bli gravida.. men det tog någon vecka tror jag! haha
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!