Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
nästa sommar efter denna är ju sommaren 2010! jag är verkligen snurrig..
ja då är bäbis ett år ja.
Förresten, hur går det för er att äta? börjar det bli trångt?
tänker att man ändå måste få i sig en normal portion, så det blir att äta i ca20 min sen får man micra maten så den blir varm igen.
tack för grattisarna!
ja bröllop 2010 blir det med bebis, eller ja inte bebis längre vad säger man då? för bebisen kommer ju att vara lite över året.
häftigt att det gick så fort bebek!!
Mysigt med alla bröllop. Vi förlovade oss också i somras och hade tänkt gifta oss i sommar men nu blir det först bäbis här med så får vi se om det blir 2010 eller 2011. Följer trenden här i tråden alltså
Ni måste vara fertilagalore bebek. Haha. Härligt.
Hyperballad: GRATTIS!! Blev ju också lite tårögd när jag läste om den romantiska frieriet
Undrar när jag får gifta mig
Inte har det kommit nåt frieri än.
Jag har varit gift i snart 8 år - rekommenderas varmt =) med rätt man då dvs =)
hyperballad
åh, så romantiskt... det är så man hade velat ha det, men mannen friade på sitt lilla vis. väldigt oromantiskt och han gick inte ens ner på knä. men, det var lite typiskt honom på ngt sätt.
Grattis här med!
Ja, vi gjorde precis som många här verkar göra... vi förlovade oss och gifte oss när dottern var 1 år. Det gick hur bra som helst. Hade många som kunde passa henne under dagen så vi kunde ägna oss åt varandra i första hand. Och vilken söt näbb hon blev i sin lilla klänning!! Så det ska säkert gå bra för er med ska ni se!
Hej alla! Idag har jag varit riktig bitch känner jag. Stackars min man.. Jag är trött, trött, trött. Noll tålamod med vår 3-åring (dom kan ju i och för sig vara väldigt tålamodsprövande) och sur och vresig mot "gubben". Och gråtfärdig hela tiden.
Ja, ja, det är väl grav.hormonerna som spökar. Dessutom tror jag att min mammas bortgång för 3 månader sedan börjar komma i kapp mig, det har gått så bra tidigare. I början var det nästan mer en lättnad eftersom hon varit sjuk så länge, men nu börjar saknaden komma mer och mer. Mamma är ändå mamma....