• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam
    Cedergren skrev 2009-03-04 11:14:09 följande:
    Hej jag skulle igentligen kört Allevo . men jag kör lite kombinerat. tycker det är bättre .än så länge går det bara bra . igår blev de promenad med barnvagnen i 2 timmar . helt svettig när jag kom hem. sen tog jag en dusch och smörjde in mig med en hud lotion med lite brun utan sol i . känns super skönt idag. längtar tills våren är här trött på alla kläder man ska bylta på sig. -12 kg sen förlossningen 11/2-09 ´hoppas det fortsätter ner i samma takt. kämpa på tjejer
    Bra jobbat!!!
    Allt känns så mycket lättare när kilona börjar försvinna.....
  • minasöner

i morse efter 2 dagar med LCHF kost så har jag tappat 1 kg, känns bra när jag kan äta gott och bli mätt , och ändå gå ner.

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Maddisen80

Vanadiz
    Hejsan hur är läget med dig, hoppas de är bra , med dig , jag har med 30 kg övervikt tyvärr .

• MrsK
    MyLoveLiam skrev 2009-03-04 11:13:16 följande:
    För att komma igång ordentligt med min viktnedgång provar jag pulver, det är väl istort sett det enda jag inte provat innan. Hade tänkt köra 3 veckor men av olika anledningar som du kanske läst innan i tråden så har jag beslutat mej för att köra 4 veckor ren kur. På de två första veckorna gick jag ner 8,1 kg Kanske är det något för dej att testa oxå?Är det en operation du menar som du inte fick göra?
    Nä vi fick inte kör igång IVF och de tog hårt på mig att se andra få trots att hon låg på ett BMI på 35 och jag hade då BMI 37 men kämparglöd, så fick jag höra att jag MÅSTE ner till BMI 30. Inga undantag... Åh då tappade jag allt...
    MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • Pusselbiten86

Här har ni en till.
    Har ca 25-30 Kilo som jag måste få bort.
    Vill ju ha en bebis till så jag tror att det kommer om jag går ner.
    Ska  starta på måndag den 9e Mars är de tänkt igen med nyttig/mindre portioner + träningen på Crosstrainern här hemma.

Noah 0605, Thias 0707, Liten F/D 19 Okt 08
  • Sala69

Trist att det ska vara så olika mellan olika landsting (vad det verkar) vad gäller operationer o IVF o allt sånt där... Varför ska det vara så. Samma land, samma regler kan man väl få tycka... Hoppas det går bra den här gången o att kämpaglöden kommit tillbaka o så får vi blåsa på den ordentligt :D

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt