• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • minasöner
    Amber1975 skrev 2009-04-08 16:15:17 följande:
    Låter som bra plan för påsken tycker jag. Själv ska jag göra som en vanlig helg. Äta två mål mat under helgen och förmodligen nåt gott på lördagkväll. Vi firade ett år tillsammans igår och jag höll mig till shake. Ska verkligen kämpa nu inför sommaren och bröllopet.Usch jag är så nervös idag. Ska på läkarbesök om en stund och jag hatar verkligen det Håll lite tummar för mig är ni gulliga.
    jag håller både tummar och tår!!!!!
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Amber1975
    minasöner skrev 2009-04-08 16:23:53 följande:
    jag håller både tummar och tår!!!!!
    Tack din lilla 89-kilostjej
  • FilleCilla

Här klottras det på minsann Så skoj att läsa om alla framgångar, Grattis Tessan till 8:an!!! Bra start på påsken
    Själv går jag och hoppas på att ha knäckt 10-kilosgränsen på fredag. Påskafton kommer jag äta det jag tycker är gott, det vill säga ägg och sill och potatis mm, och även lite gottis.

Lycka till hos läkaren Kitty!

• Tussilagon

Vill tipsa om en webbutik med kläder i större storlekar www.plusses.se
    Jag har handlat där och är supernöjd. Är så glad att ha hittat den och vill dela med mej till er andra.

• minasöner
    Amber1975 skrev 2009-04-08 16:25:55 följande:
    Tack din lilla 89-kilostjej
    låter mycket uscha men jag vägde ju 125 kg för 4-5 mån sen
  • Maddisen80

Tidvis
    Välkommen hit,hoppas att du kommer tirvas här med oss ,lycka till med viktminskningen.

• Amber1975
    minasöner skrev 2009-04-08 16:53:48 följande:
    låter mycket uscha men jag vägde ju 125 kg för 4-5 mån sen
    Nej förlååååååt jag menade positivt ju. Du ska vara jättejättestolt över det. Från det att jag nådde en åtta kände jag mig jättelättad faktiskt. Jag har oxå vägt 125 kilo och det är en vääääldig skillnad på 125 och 89. Förlåt igen om jag sårade dig. Tycker verkligen verkligen att du ska vara glad över din nya vikt. Den är toppen ju!
  • minasöner
    Amber1975 skrev 2009-04-08 19:02:55 följande:
    Nej förlååååååt jag menade positivt ju. Du ska vara jättejättestolt över det. Från det att jag nådde en åtta kände jag mig jättelättad faktiskt. Jag har oxå vägt 125 kilo och det är en vääääldig skillnad på 125 och 89. Förlåt igen om jag sårade dig. Tycker verkligen verkligen att du ska vara glad över din nya vikt. Den är toppen ju!
    jag förstog att du menade positivt ingen fara. men ändå tycker jag att 89 kg är mkt för en tjej, fast jag har inte tänkt stanna där så länge
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt