• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Zozzo87

Hello.. Jag hoppar också in tror jag...Ser mig omkring...Nee ingen kändis

Lite kort. Började med gi andra veckan i januari slutade helt med sockret 1januari. Har nu gått ner 17,5kg Så nu behöver man peppning och några andra goa o glada att "prata" med...

• Amber1975
    Mieria skrev 2009-04-09 16:10:44 följande:
    Ah vad kul att höra att det funkar! Jag har varit sugen på att testa länge. Dax att ta tag i det då! :D
    Jag tycker det är en superbra form av motion. Skonsam för kroppen, men ändå tränar man hela kroppen. Är nere på 73 kilo nu och jag har mycket av det att tacka min crosstrainer för
  • minasöner

Nu tänker jag köra kombi under påsk. Tillbaks på ren kur på söndag igen. GLAD PÅSK på er alla tappra kämpare!!!

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Maddisen80

LillemorR
    Jag var med på giviktkoll förut, tyckte att de va bra ett tag,men sen fick jag inte vara medlem där pga jag frågade,skrev i forumet för mycket + var överaktiv. så är medlem på kostcoachen istället.

• Maddisen80

Medciner,stress, depression, för dålig sömn ,förlite måltider kan göra att man gå upp i vikt pco + gener

• Tussilagon

Jag har gått upp i vikt pga. mediciner, stress, sjukdom och ingen matlust, man tror ju att man går ner i vikt då, eller hoppas på dej iallafall, men kroppen sätter sej på sparlåga. Sen är det väl så med, att just min förbränning är så lååååg.
    Våra gener spelar säkert stor roll också.

Finns väl ingen som vill vara överviktig egentligen

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt