• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord

Jag kommer också unna mig lite extra i helgen...både jag och dottern fyller nämligen år under påsken så i morgon ska vi ha släktkakas och då blir det så klart en bit tårta.

På annandagen, min födelsedag,  har Sofia barnkalas och hela hennes klass är bjuden. Det blir skönt när den dagen är över! {#lang_emotions_wink}

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

Grattis Moder Jord. Hoppas du överlever kalaset hihi.

Glad påsk till er andra!

• Moder Jord
    Amber1975 skrev 2009-04-11 14:28:42 följande:
    Grattis Moder Jord. Hoppas du överlever kalaset hihi. Glad påsk till er andra!
    Maddisen80 skrev 2009-04-11 14:22:51 följande:
    Moder jord ,grattis på era födelesedagar ,ja en trevlig påsk
    Tack! {#lang_emotions_smile} Ja, jag har skött mig riktigt bra! Kanske lite för mycket sås till den varmrökta laxen, men bara en tunn bit tårta...jag tog inga kakor eller bullar!

Har varit ute med hunden två gånger. En i morse och en med alla gästerna. Har än så länge gått  11 934 steg i dag...så jag når nog mitt mål på 12 000. {#lang_emotions_wink}
  • Amber1975

Moder Jord skrev 2009-04-11 16:32:00 följande:

Tack! Ja, jag har skött mig riktigt bra! Kanske lite för mycket sås till den varmrökta laxen, men bara en tunn bit tårta...jag tog inga kakor eller bullar!Har varit ute med hunden två gånger. En i morse och en med alla gästerna. Har än så länge gått  11 934 steg i dag...så jag når nog mitt mål på 12 000.
    Åh va duktig du är. Jag har faktiskt ätit lite choklad, men det var inplanerat och kändes ok faktiskt. Gick ner 1,6 den här veckan och är nöjd med det.
  • Moder Jord
    Amber1975 skrev 2009-04-11 16:51:17 följande:
    Åh va duktig du är. Jag har faktiskt ätit lite choklad, men det var inplanerat och kändes ok faktiskt. Gick ner 1,6 den här veckan och är nöjd med det.
    Grattis!{#lang_emotions_flower}

Jag har faktiskt inte vägt mig i dag....det får bli nästa lördag i stället. Hoppas på ett rejält - då.
  • Amber1975

Moder Jord skrev 2009-04-11 17:16:58 följande:

Grattis!Jag har faktiskt inte vägt mig i dag....det får bli nästa lördag i stället. Hoppas på ett rejält - då.
    Tack Tror absolut du kommer att ha gått ner riktigt bra nästa vecka som du håller på.
  • Mum of love

hej dagen har gått rätt bra, har inte ätit allt för mycket onyttigt var och fika med en kompis idag men tog inge fika tan tod en smörgås av grovt bröd me ost och skinka + en kopp me varm choklad (en var väl  minst nyttig ) men de tycker jag är helt okay
    Sen har det bara slunkit ner 2-3 godisar men har en liten choklad kaka jag ska unna mig i kväll när jag sätter mig i soffan då dottern somna..

Har inte blivit så myce mortion idag men promenera ner på samhellet och hem, har uppförsbake hela vägen  hem så det känns,  måste få upp lite ork nu så man inte  blir så slut när man ska gå hem...

Ha en fortsat trevlig påsk ni me och Grattis Moder jord

Lyckligast i världen!!!
  • MrsK

Nu jä-la har jag fått ny kraft och ska kämpa bort kilona.

Frågan nu är vilken av alla metoder man ska köra på?

MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt