Har varit på en timmes promenad me barnvagn i kväll och det känns så skönt, har varit och hämta ut ett paket så ja frörena nytta me nöje ivanliga fall skulle jag lätt tagit bilen, men nu ska det bli ändring på de..
Sen va som gjort att jag gått upp så myckt ja till att börja har jag alltid varit stor,mullig eller va man nu ska säga trotts att jag alltid rört mig mycke som liten , och tyvär har jag alltid varit glad i mat..
Men det mest avgörande har nog varit sän jag fått barn, trodd inte mina ögon när vågen visa nästan +17 kg 2,5 år efter att dottern kom till värden, sen deppa jag väl i lite men än ett halvår dör att nu börja känna att jag måstge göra nått åt detta, och ja de som gjort att man gått upp är väl att det blivit en massa småätandet på kvällarna mm ja tidigare hadde jag ett mer aktivt liv, nu blir man ju hemma hela kvällarna ja idax läget jobbar man kommer hem fixar mat umgås me dottern sen sambon och lite tv och då små äter jag (äter förövrigt förstora portioner vid alla mål) men det har blivit lite bättre försöker i alla fall, får väl nått litet bakslag då och då men ja nu är jag mer medveten om va jag sätter i mig.. Är jag som tyvär har tagit de största ansvaret för dottern så ja jag har haft svårt att ta mig iväg ochja jag tror mycke av mitt småätande beror på de, ja jaghar haft de som tröst när jag suttit hemma, nu är dottern lite större och sambon är mer me dottern så ja nu kan jag kanske ta mig iväg och träna elle göra nått annat gott för mig själv, ja det är mycke som ska stämma för att man ska må bra.. sen som sagt lite i generna är det ju oxå men dom ska inte få styra hela mitt liv utan ja nu ska jag ta tag i detta..