• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Meta83

Förresten, när har ni andra vägning??
    Jag väger mig alltid fredag morgon innan frukost, naken

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • Marayah

Här är det onsdagar som är vägdag. Men får se hur de blir nu på onsdag då vågen tagit slut på batteri.

Meta83 skrev 2009-02-09 22:59:47 följande:
    Förresten, när har ni andra vägning?? Jag väger mig alltid fredag morgon innan frukost, naken
    Marko 031103, Filip 080621
  • AnnelieTyresö

Det är ett bra tips att väga sig sent i veckan,, då har man haft hela veckan på sig att återhämta sig efter helgens ev ätardag :D

• Moj Katile
    Marayah skrev 2009-02-09 23:04:57 följande:
    Här är det onsdagar som är vägdag. Men får se hur de blir nu på onsdag då vågen tagit slut på batteri.
    Jag har åxå onsdag morgon väg och mät!
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-10 00:01:12 följande:
    Det är ett bra tips att väga sig sent i veckan,, då har man haft hela veckan på sig att återhämta sig efter helgens ev ätardag :D
    Vilka ätardagar?? Jag klarar inte det Då börjar jag inte igen!! Livsfarligt juh!
  • AnnelieTyresö

Hehe,, javisst,, men det är ju tvärr så att många har dessa ätardgr,,, hihi

• Moj Katile
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-10 00:24:23 följande:
    Hehe,, javisst,, men det är ju tvärr så att många har dessa ätardgr,,, hihi
    Jag är mycket imponerad av dem som klarar det! Tror att ätar dagar föstör mer än de ger faktiskt!!
  • AnnelieTyresö

Jasså, det tror inte jag, förbränningen får sig en extra kjuts å en dag i veckan man kna äta som andra, tex maten på en resaturna, utan att få dåligt samvete :)

• pilliss

Åh en tråd som passar mig.
    Får jag hoppa in?

Jag gick en kur på 10 v förra året fram tills vid jul o gick ner 16 kg.
    Sen har jag fått pausa pga att jag varit sjuk.
    Men jag ska ge mig på det igen.
    Måste få tillbaka motivationen.......
    Jag hade vägdag på fredagar, o det funkade bra för när man såg att man hade gått ner så var man motiverad att hålla sig ifrån en massa skit under helgen, som brukar vara de värsta dagarna...

Är så trött på o va stor...
    Jag orkar heller ej det mer. Kroppen pallar inte det.
    Jag har ont i höften o min rygg o nackskada blir värre av att bära på denna tyngden...

Hur går det för er???

• AnnelieTyresö

Här går det bara bra, välkommen :)

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt