• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moj Katile
    Fantastisk skrev 2009-02-09 21:47:20 följande:
    Ingen från Sundsvall här? Vore trevligt att träffa andra i trakten och kanske kunna promenera ihop eller hitta på andra aktiiteter? :)
    Eller Landskrona Med omnejd
  • Moj Katile
    yennie84 skrev 2009-02-09 21:55:21 följande:
    Åh jobbig dag vill bara frossa i choklad!
    Vem vill inte det!?!?!?!?!?! Choklad! Smågodis! Mmmm Men NEJ!!! Stå imot!!!!!!!!!!!
  • Fantastisk

yennie84, så känner jag nästan varje dag. Sen jul iaf. Julen satte ett enormt sockerbehov i gungning, narkomanen är tillbaka!

• Meta83

Go kväll på er!

Här har ni en tjockis som tagit sitt förnuft till fånga och börjat gå ner i vikt... Började 1 september och fram till 18 december gick jag ner 21 kilo . Sen tog jag "lov" över jul och helgerna där och efter det har det varit TRÖGT att komma igång igen... Men nu jä*lar så ska jag bruka allvar igen!!
    Jag har massor med kilon kvar att gå ner och mitt nästa mål är att komma ner under 100 kilo innan semestern, dvs lite drygt 13 kilo till vecka 27!

Jag äter en del Naturdiet och det funkar kanon, äter MASSOR med frukt och morötter för att ha nått att tugga på äter middag en gång om dagen, resten Naturdiet!
    Promenerar varje morgon en timme, trampar på min crosstrainer nån gång ibland (ska va två gånger i veckan minst...) rider ibland!!

Hoppas det är ok att jag hänger på här lite!!

Kram Meta

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • yennie84

Häng här Meta!

Jo jag var tvungen att placera om pengar jag fick när mamma dog, det sätter så mycket känslor i gugning...vill bara lägga ner allt

• Marayah

Jisses vad ni skriver, man hinner ju inte med.

Här är man nyss in kommen från en LÅNG promenad..

Marko 031103, Filip 080621
  • Meta83
    Svar på #247
    Tack och visst är det ett jobb, inte det lättaste, men när väl kilona började rasa så var det mycket lättare!!
    Och sen har jag mina lördagar, då får jag äta vad jag vill utan det hade jag aldrig klarat det!!!
    Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • sweety88

Hoppar in här istället och hör om man får hänga på? Börjar själv med cambridgekur nu i veckan och satsar på -20kg bort innan sommaren minst

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt