FilleCilla skrev 2009-02-09 20:50:31 följande:
Hej allaFår man "joina" eran lilla tråd? Har en hel del kg att bli av med, närmare 70:-O så jag har lång väg att gå.
Jag har självklart varit på G mågna gånger i tappra försök att gå ner i vikt, men faller alltid tillbaka.
Ända tills för 3 veckor sedan då jag vaknade mitt i natten av att det krampade i hjärttrakten. Då blev det liksom "Nu måste du göra något åt detta annars dör du". Jag har nu kört Gi i 3 veckor och gått ner 4,2 kg på den tiden. Dessvärre har jag fått jätteont i gallan av allt fett man ska trycka i sej där så nu går jag över till att pointsräkna. Känner mej verkligen jättetaggad att det ska funka detta. Har ju turen också att ett par av mina närmsta vänner är också igång med VV så då får man ju en himla massa pushing och stöd.
Hej
Så kul att du hittat hit!! Ju fler vi blir desto mera erfarenhet att utbyta med varandra.
Jag har idag varit jätteduktig och simtränat/motionerat igen. Har totalt med prommenader fått ihop 80 min motion idag
Bra- eller hur? MEN - nu sitter jag här och trycker i mej glass....*blä*
Men jag kände mig yr, och lite illamående....det var som om min kropp skrek efter något sött....
Händer detta er andra och isåfall - vad gör ni då?