• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • kiiza

Är på 103kg så nu bär det av neråt mina vänner

• Meta83

Go kväll!

Idag har varit en bra dag , började morgonen med 55 minuters promenad, sen var det frukt, morötter och naturdiet ändra tills kvällsmaten, då åt jag riktig middag, och efter den har det blivit färsk annanas och te nu ska jag gå o lägga mig o läsa!!

Go natt på er!
    (här snöar det rätt mycket, så morgonpromenaden får bli senare i morgon, vill inte ge mig ut vid 6 i massor med snö...)

//Meta

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • anli00

Tjejer, jag behöver råd och lite hjälp kanske.
    Jag går på Gi- dvs äter inte potatis, ris, pasta och sånt.
    MEN jag åker till Tenerife en vecka snart och där har har de papas arrugadas, det är salta skrynkliga potatisar..jag älskar dom, när jag bodde där gick det inte att vara utan dom.

Men tror ni att det förstör nåt och mycket om jag skulle äta några potatisar under veckan vi är där??

• yennie84

anli00 skrev 2009-02-10 23:03:26 följande:

Tjejer, jag behöver råd och lite hjälp kanske.Jag går på Gi- dvs äter inte potatis, ris, pasta och sånt.MEN jag åker till Tenerife en vecka snart och där har har de papas arrugadas, det är salta skrynkliga potatisar..jag älskar dom, när jag bodde där gick det inte att vara utan dom.Men tror ni att det förstör nåt och mycket om jag skulle äta några potatisar under veckan vi är där??
    Nej jag hade ätit! MEN ta långa promenader, simma i bassängen och UNNA dig inte allt men en del! Du är ju på semester for crying out loud!
  • anli00

HAHAHA jo det är sant, visst unna mig lite ska jag väl göra, tack för stödet :)

• FilleCilla

Hej alla!

Idag har jag vägningsdag! Vågen visar på -1,2kg sedan förra veckan och totalt-4,9 kg sedan jag startade min viktamp för 4 veckor sedan. Så det går sakta men säkert framåt ju

Är det någon här inne som vikväktar och vet hur många points en nutrilettbar är? Tänkte ta en sån till lunch dag tillsammans med ett stort glas vatten så blir det riktig mat till middag sen i stället.

• Moj Katile

Hej!
    Jag har åxå väg/mät dag. Började FÖRRA onsdagen dvs dag 7 med GI och orbitrek!!

Vikt: -3.5kg

Mått:
    Arm: -2cm
    Byst: -3cm
    Mage: -1cm
    Höft: -3cm
    Lår: -3cm
    Vad: -2.5cm

Gissa om man är sporrad att fortsätta!!

• FilleCilla
    Moj Katile skrev 2009-02-11 15:36:32 följande:
    Hej!Jag har åxå väg/mät dag. Började FÖRRA onsdagen dvs dag 7 med GI och orbitrek!!Vikt: -3.5kgMått:Arm: -2cmByst: -3cmMage: -1cmHöft: -3cmLår: -3cmVad: -2.5cmGissa om man är sporrad att fortsätta!!
    Oj vad härlig Bra kämpat!
  • Moj Katile
    FilleCilla skrev 2009-02-11 15:39:17 följande:
    Oj vad härlig Bra kämpat!
    Ja känns bra! Sen vet jag sen tidigare erfarenheter med GI att jag brukar förlora mycket i början men sen stannar det av lite
    Men denna gången är det hela min framtid stå på spel= fortsätta kämpa på i allafall!!
  • Marayah

Ohhh, va duktiga ni är!!!!

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt