• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • yennie84

pilliss skrev 2009-02-10 01:52:28 följande:

Tack Med vad går du ner? Hur mkt?
    Jag kan ju svara oxå Jag kör vv, går väl ner 0,5 i veckan i snitt, ibland mer ibland mindre. har gått ner 11.4 kg nu och ahr ytterligare iaf 30 kilo att gå ner. Men satsar på att vara 15 kg lättare till nyår
  • AnnelieTyresö

Jag äter ofta, varannan timme, tar till pulver för att få i mej nåt så ofta, men äter även mat å hallon.

• AnnelieTyresö

Har gått ner 4kg på 2.5 v.

Så ät ofta tjejer :D

• AnnelieTyresö

Har kört vv,, men det var för mkt kolhydrater för mej,,,

• yennie84

AnnelieTyresö skrev 2009-02-10 02:11:23 följande:

Har kört vv,, men det var för mkt kolhydrater för mej,,,
    Mmm en del klarar ju inte av det speciellt inte diabetiker. För mig funkar det kanon då min kropp reagerar för mycket på protein och fett
  • pilliss

Jag är medlem på xtravaganza.
    O det funkade bra för mig.
    Jag åt 1 gång per vecka. en middag. bara för o hålla magen igång.
    de första 3 dagarna är hemska. men sen när man kommit igång e det helt ok.
    o jag tränade 3 ggr i veckan.
    saknar det. men jag ska ge mej på det nu när jag äntligen blivit frisk...

• Moj Katile
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-10 01:12:39 följande:
    Jasså, det tror inte jag, förbränningen får sig en extra kjuts å en dag i veckan man kna äta som andra, tex maten på en resaturna, utan att få dåligt samvete :)
    Ja fast som jag som äter GI kan äta ute varje dag om jag vill! Bara välka mat me mindre kolhydrater. Men om man svullar en gång i veckan och sen ränknar ut ett kalorisnitt så förstör det mer tror jag.
    Dessutom så är det många som "tillåter" sig själva fuska mer och mer om de har en dag i veckan.Grändsen är ju redan överstigen så att säga
    Mendet är ju abra min erfarenhet!
  • Moj Katile
    PetraDeliu skrev 2009-02-10 02:10:42 följande:
    tittar in här
    Hej min darling! Vill du hänga med här?!?! Du platsar in lika väl som oss andra!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt