• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-11 19:52:41 följande:

Goda å goda,, hehe,, ja man får hoppas att du tycker de går an iaf :)
    Men fy, nu börjar jag faktiskt bli riktigt orolig....tänk om dom är SÅ äckliga att jag inte ens klarar att få ner dom? Att man kväljs av dom? Är det verkligen så illa???
  • AnnelieTyresö

Det kan vara så illa :)
    Så testa dem nu, så slipper du undra å kan isf köpa andra märken..

Jag dricker proteinpulver,, å den smaken tycker jag e supervidig,, sååååå nära att jag kräktes i morse,, men snålröv som man e så fortsätter jag att dricka det, har ju halva burken kvar,, hehe ;)

• Moj Katile
    MyLoveLiam skrev 2009-02-11 19:55:08 följande:
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-11 19:52:41 följande: Men fy, nu börjar jag faktiskt bli riktigt orolig....tänk om dom är SÅ äckliga att jag inte ens klarar att få ner dom? Att man kväljs av dom? Är det verkligen så illa???
    Japp! Smaksatt välling ungefär hahahaha
    Första dagen kan vaa ok.... Andra hmm... resten?!?!?!
    Men det är bara att stå ut!
    Vill man vara fin så får man lida pin!!
  • Moder Jord

Jag provade Nutrilett förra gången jag skulle ta tag i min vikt, men jag fick så fruktansvärt ont i min mage. Nu äter jag bara vettigt och rör mycket på mig....Det går inte alls lika fort, men det går nedåt i alla fall....

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • FilleCilla

Jag har testat alla möjliga sorters flytande och jag gillade inte nån av dom, fick kväljningar .
    Däremot tycker jag nutrilett/modifast/naturdiet barerna funkar helt kanon att ta till som frukost eller lunch ibland

• AnnelieTyresö

Nutrilett är supergott om man jämför med detta proteinpulver hihi!

• Moder Jord

Det är bara att ta nya tag. Tänk som så att du unnade dej det goda, det kan man göra någon gång.

Det farligaste är att känna att man misslyckats för då är det mycket jobbigare att ta tag i det igen. Det är om du inte tar tag i det som du misslyckas.

yennie84 skrev 2009-02-13 16:07:53 följande:
    Åh jobbigt. blev en semla i onsdags och godis igår. Hur ihttar jag rätt igen?
  • AnnelieTyresö

At inte låta en hel dag gå åt helvet för att man gjorde ett dåligt val,, då är man på god väg :)

• Moder Jord

Jaha... Varken + eller - den här veckan, om jag inte räknar med vägningen i måndags då jag hade gått upp ca 1 kg. Men från i lördags är det varken upp eller ner.

Känns lite trist måste jag säga. Jag har liksom tänkt längre fram i tiden, att då och då ska jag ha gått ner så och så, men det verkar som det spricker. Vet att det är jättedumt att tänka så, att man ska ta en dag i taget...men hoppas gör man ju....

Ja ja...nu blir det nya tag!

Önskar er en {#lang_emotions_heart} TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG!{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt