• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Idag har jag en ny sorts bär att suga på ;)
    Björnbär var på extra pris, jag vet inte hur nyttiga de är,, men det blir nog bra :)

• Meta83

Ja jag fick inte heller varken + eller - denna evckan, vilket gjorde mig lite irriterade för jag har jobbat som ett svin denna veckan ju Skrikandes, men dte är bara att ta nya tag igen...

Önskar alla en mysig Alla hjärtans dag !

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • AnnelieTyresö

Jaha, då var det dags att äta igen, tar en muslibar :)

Å tar lite mer grönt te,,, hoppas nu på ett bra resultat snart!!

• anli00

Glad Alla Hjärtans dag på er tjejer!!
    Vägning imonr, nervös som bara den, hoppas iallafall på 1 minus denna vecka...har ju ändå tränat fem ggr.

• AnnelieTyresö

ÅH har just vaknat efter att ha sovit i 12 h,,, det var skönt, men killen snarkar så högt att han väckte mej, å det brukar han inte göra! Skumt, undrar om han håller på att bli förkyld,,,

Har precis ätit korv i ugn med pot mos,, mmm!

• kiiza

Hej!
    Jag väger mig hemma,men den visar lite annat än sjukhus vågen gör och enligt sjukhusvågen visade den 107 kg (mer än vad jag skrev förra gången,inte lätt att komma ihåh heller ) och sen har jag i alla fall gått ner 10 kg på ca 3 månader.
    Trots alla mediciner så har jag gått ner rätt bra...väger 97,4kg nu
    Vad skönt det känns!

• AnnelieTyresö

Vad äter du för mediciner?

• Amber1975

Va skönt att du kommit under 100 Det är ju verkligen en milstolpe. Du är tvåsiffrig, tjohooooo!

kiiza skrev 2009-02-15 10:07:52 följande:
    Hej!Jag väger mig hemma,men den visar lite annat än sjukhus vågen gör och enligt sjukhusvågen visade den 107 kg (mer än vad jag skrev förra gången,inte lätt att komma ihåh heller ) och sen har jag i alla fall gått ner 10 kg på ca 3 månader.Trots alla mediciner så har jag gått ner rätt bra...väger 97,4kg nu Vad skönt det känns!
  • maskrosfjäril

Jag är med också, jag skulle behöva gå ner 30 kg Skrattande
    Väger 114 kg idag och är 182 cm lång.

• Moder Jord
    Välkommen hit Maskrosfjäril! Hur gör du för att gå ner i vikt?

Själv kör jag min hemmasnickrade metod och har än så länge tappat 9,7 kg sedan 18 november. Äter så lite som möjligt av produkter som innehåller  vetemjöl, socker, komjölk och/eller  fläskkött....och så tränar jag med hjälp av underbara Wii Fit. Fast i dag har jag varit ute och klippt buskar i trädgården och det var nog så jobbigt! Glad
    Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt